josh909 Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Maskinen PS3blogg har fått leke seg med sendes nå andre steder i landet; http://ps3.blogg.no/211106143752_prv_ps3_selv.html Jeg blir i alle fall å se på Sony-senteret på Paleet i Oslo den 30. november -- vi sees der eller?! Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 ikke?? hmm... jeg leste en eller annen plass... jaja de blir syk grafikk uansett 7228789[/snapback] PS3 har 1 grafikk kort (GPU) og det tilsvarer et GF7800 kort med 256 MB minne 7228845[/snapback] Må få leggje til litt her. RSX`en har også direkte tilgong til XDR-ramen (256mb). Altså potensielt totalt 512 mb. Men det er sjeldan dette blir nødvendig, sidan RSX har dedikert linje som går lynkjapt. Siste previewen på IGN om Motorstorm gjer at eg får god følelse i magen, for å seie det slik. Grafikken er førsteklasses, og frameraten er heilt fiksa. Ser du på nokre av videoane på IGN syns eg det går meir enn fort nok! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå