Gå til innhold

Første Playstation3-maskin har kommet til landet

josh909

Anbefalte innlegg

Foruten at PS3'n ser litt ekkel ut å stable småting på ...

7098882[/snapback]

Ser for meg nips og potteplante med hekleduk under :!: :!:

7098902[/snapback]

Tror jeg ville blitt anklaget for plante tortur med døden som følge om jeg fikk meg potte plante her nede ^^ Men ingen messer med hekleduk !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PsTwo var vel minst på markedet. Og kanskje den lekreste konsollen til dags dato!

7098833[/snapback]

Enig, PS2 Slim er eit kunststykke av ett konsolldesign. Eg må nesten le når eg ser den orginale PS2 stående rundt om i de mange hjem, er ikkje direkte lekker akkurat i forhold :!:

7098915[/snapback]

Jepp, ble overrasket da jeg kjøpte kjøpte meg en PS2 slim da den gamle PS2 gikk i stykker. Den var så liten og søt. :love:

Lenke til kommentar
Jepp, ble overrasket da jeg kjøpte kjøpte meg en PS2 slim da den gamle PS2 gikk i stykker. Den var så liten og søt. :love:

7102337[/snapback]

Tja, om noen år sitter vi sikkert å småler litt over PS3 også å hvor stor den var ved lanseringen.... kommer sikkert i slim-versjon den også. Tenk da, en PS3 på under en kilo :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Bare spørsmålet er om jeg skal kjøpe ps3 eller 360...

7228504[/snapback]

Det spørs hvor my du vill bruke :p Ps3 blir ifra ca5-6 tusen!!

mens 360 er de ca.3000 for :thumbup: eller du kan få ein modell uten harddisk for litt mindre... kjøpte da xbox360 med ekstrautstyr :D god grafikk er de også :!:

men de er opp til deg! :hmm:

Lenke til kommentar
Bare spørsmålet er om jeg skal kjøpe ps3 eller 360...

7228504[/snapback]

Det spørs hvor my du vill bruke :p Ps3 blir ifra ca5-6 tusen!!

mens 360 er de ca.3000 for :thumbup: eller du kan få ein modell uten harddisk for litt mindre... kjøpte da xbox360 med ekstrautstyr :D god grafikk er de også :!:

men de er opp til deg! :hmm:

7228694[/snapback]

OK!! :dribble::dribble::dribble::dribble: :!: :dribble::love::ph34r:

:ermm:

Endret av Acolyt3
Lenke til kommentar
Ridge Racer 7 ser bra ut. Fin flyt og bra grafikk.

Motorstorm ser veldig kjedelig ut. Alt for lite fart. Kunne like godt byttet ut bilene med traktorer

7229399[/snapback]

Nå var jo dette ikke ferdig resultat da. Som sagt så var det en tidlig demo. IGN har jo fått fullversjonen og de klagde ikke. De sa at det som folk savnet på demoen var fikset og at fartsfølelsen er ganske bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...