Gå til innhold

Første Playstation3-maskin har kommet til landet

josh909

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager skrivefeilen;)

men angående det med målene til XBOX har jeg bare kopiert målene fra en artikkel på Vg og når det gjelder ps3 så kopierte jeg det rett fra hjemmesiden. syntes det så litt rart ut jeg også.. men men :tease:

Endret av Moppeken
Lenke til kommentar

Skjønner ikke at størrelsen betyr så mye, jo større den er jo mer kvalitetsfølelse får jeg ihvertfall... med visse grenser selvsagt.

Den skal jo stå eller ligge på ett bord, TV-benk, etc, man trenger faktisk ikke holde den mens man spiller ;)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke at størrelsen betyr så mye, jo større den er jo mer kvalitetsfølelse får jeg ihvertfall... med visse grenser selvsagt.

Den skal jo stå eller ligge på ett bord, TV-benk, etc, man trenger faktisk ikke holde den mens man spiller  ;)

7096107[/snapback]

Med mindre man er som meg, og mange andre som syntest det er veldig moro å ta med konsollen sin en tur til andre, og spille flere stykker om gangen :)

Xbox 360 får akkurat plass i sekken min når jeg legger PSU'en under boxen... dersom neste Xbox blir større må jeg finne alternative metoder ;)

Lenke til kommentar

Den skal jo stå eller ligge på ett bord, TV-benk, etc, man trenger faktisk ikke holde den mens man spiller  ;)

7096107[/snapback]

Haha, helt enig:)

Sony greier jo forresten ikke å holde noen datoer :p, amatører (skal uansett ikke ha den, men sikkert kjett for de som har venta på ps3 en god stund..)

Lenke til kommentar

Størrelse betyr selvsagt noe, spesielt mtp hva som ble sagt når Microsoft lanserte Xbox, da var da et av hovedargumentene at maskinen var fin eller liten. Vel, ps3 er ikke spesielt fin og den er ikke spesielt liten, da skulle man da tro at det er noe vesentlig.

Lenke til kommentar
Størrelse betyr selvsagt noe, spesielt mtp hva som ble sagt når Microsoft lanserte Xbox, da var da et av hovedargumentene at maskinen var fin eller liten. Vel, ps3 er ikke spesielt fin og den er ikke spesielt liten, da skulle man da tro at det er noe vesentlig.

7098666[/snapback]

Lien eller stor... har ingenting å si. Men designet er viktig og jeg synes Sony har truffet bra med det, ser ihvertfall mye bedre ut enn X360! :yes:

Lenke til kommentar

Smaken er som baken, jeg synes ikke de har vært spesielt heldig med designet, på samme måte som at Microsoft kunne vært heldigere.

Jeg bryr meg lite om designet, det er da tross alt en konsoll og en konsoll er å betrakte som en leke.

Lenke til kommentar

nå vet vi jo alle at det er ikke størrelsen det kommer an på. ;)

For det kan vi se i sist genrasjon.

Gamecube var minst.

PS2 var mellomste

xbox var størst.

Personlig liker jeg designet til både PS3 og 360 og skemmes ikke av noen av de. At de er store er det jo ikke å komme unda. Men har greit med plass til konsoller jeg :love:

Lenke til kommentar
Smaken er som baken, jeg synes ikke de har vært spesielt heldig med designet, på samme måte som at Microsoft kunne vært heldigere.

Jeg bryr meg lite om designet, det er da tross alt en konsoll og en konsoll er å betrakte som en leke.

7098763[/snapback]

Skal ikke leker være kule, hvilken planet er du på?

Lenke til kommentar

For min egen del er ikke størrelse noe spørsmål med mindre den plutselig ikke skulle passe inn et sted (hylle, sekk når jeg skal til kompis osv. Utseende er heller ikke noe stor krise, ser helst på skjermen og ikke konsollen mens jeg spiller. Derimot kan jeg jo være i mindre tall på dette. Og bråk, med mindre den greier å overdøve annlegget, noe som faktisk ville vært skremmendes, så ser jeg heller ikke på det som noe stort problem. Har en tendens til ikke å trykke øret inntill konsollen for å høre på lyden, men igjen så kan jo jeg være unntaket som bekrefter regelen.

Foruten at PS3'n ser litt ekkel ut å stable småting på (har selv cd cover osv av de spill jeg spiller oftest oppe på 360'n så jeg slipper å lete langt etter de om jeg skal bytte, ser ikke ut til at dette vil gå særlig bra på ps3'n. Får den lett i sekken, får jo den gamle xboxen nedi så det er jo ikke noe problem. Og siden strømforsyningen er innebygd så er den jo ikke så mye større, selv om jeg foretrekker å ha den ekstern siden jeg kan gjemme den bak i det endeløse ledning havet.

Lenke til kommentar
PsTwo var vel minst på markedet. Og kanskje den lekreste konsollen til dags dato!

7098833[/snapback]

Enig, PS2 Slim er eit kunststykke av ett konsolldesign. Eg må nesten le når eg ser den orginale PS2 stående rundt om i de mange hjem, er ikkje direkte lekker akkurat i forhold :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...