Mala Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Såg eit bilde fra ein som holdt konsollen opp mot brystet sitt (PS3-info.tråden) Var ein lite WOW-opplevelse Lenke til kommentar
nilox Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Personlig syns jeg det at den er svær er bedre enn at den er bråkete f.eks. Av alle ting er størrelsen mer et luksusproblem, tviler på at jeg skal bære den rundt så mye. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 http://ps3.blogg.no/171006134605_norges_fr...ystation_3.html Ok, dette er bare råttent. *sikle* 7088866[/snapback] Saatan den var diger. Kan jo ikke være en eneste japaner som er interessert i å ha noe slikt i heimen - med tanke på hvor mye pes den første Xboxen fikk der pga størrelsen. Lenke til kommentar
Shivan Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 http://ps3.blogg.no/171006134605_norges_fr...ystation_3.html Ok, dette er bare råttent. *sikle* 7088866[/snapback] Saatan den var diger. Kan jo ikke være en eneste japaner som er interessert i å ha noe slikt i heimen - med tanke på hvor mye pes den første Xboxen fikk der pga størrelsen. 7093903[/snapback] Nå var jo den første Xboxen i tillegg stygg som **** og da. Vil ikke si den pyntet opp 'heimen' på noen som helst måte akkurat. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Må nesten si meg litt enig i det, ja; den PS3en ser ut til å være rimelig storrommet, men den har ikke akkurat "svart-matt-plastikk-med-ekkel-grønntone"-look slik som den første Xboxen hadde. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Vil ikke si den familiegrill-looken er så veldig mye bedre enn den gamle xboxen heller da. Og med tanke på den svarte, fine og blanke looken - fingermerkesentralen.com. Skjønner forresten ikke hva det er som har fått folk til å tro at ps3 ville bli så liten... Størrelsen er helt som jeg så for meg, med innebygget strømforsyning. Lenke til kommentar
sniK Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Flott å se at folk begynner å finne ut at det eneste Playstation 3 duger til er å bruke den til papirpresse slik som på bildet Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Trodde faktisk den kom til å være både større og styggere. Er egentlig ganske kul, synes jeg Pluss at enten jeg vil eller ikke, så er det noe med playstation som gir litt godfølelse i magen Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Bare den ikke bråker like mye som 360'n så er størrelsen ett fett, den skal få stå oppå tv-benken min.... Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Nå har vi sett bilder i stort sett alle mer eller mindre smigrende positurer av PS3. Størrelse sammenligninger har det vært i massevis. Og så ser vi bilde ved siden av VG så er den plutselig kanondiger? Unnskyld sarkasmen, men det var veeeldig vanskelig å la være Den er litt større enn 360 ja. Forøvrig, det med strømforsyningen i seg tar ikke så mye plass. Se Link.. Men kjølinga av den tar nok en del mer.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Stor er den, men uansett så har Sony folkene gjort glimrende arbeid med å få alt i ein boks altså,det skal dem jaggu ha. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Nå har vi sett bilder i stort sett alle mer eller mindre smigrende positurer av PS3. Størrelse sammenligninger har det vært i massevis. Og så ser vi bilde ved siden av VG så er den plutselig kanondiger? Unnskyld sarkasmen, men det var veeeldig vanskelig å la være Den er litt større enn 360 ja. Forøvrig, det med strømforsyningen i seg tar ikke så mye plass. Se Link.. Men kjølinga av den tar nok en del mer.. 7095017[/snapback] se her: Syns forøvrig løsningen til Microsoft er bedre. Lettere å dele den opp i 2 så er det enklere å få det plassert osv. Strømforsyningen kan gjemmes mye lettere enn en hel maskin også et litt moro bilde til slutt Endret 18. oktober 2006 av [AH-64]Undead Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Befrielse å endelig se de to konsollene sammen, og det var forskjeller så absolutt. EDIT: Er den PS3 konsollen ein mockup eller ekte vare? Såg så...sløv ut? Endret 18. oktober 2006 av Mala Lenke til kommentar
BeeR Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Stor burk ja! ...men den har jo innebygd PSU. Personlig så er film (HD-DVD/Blu-Ray) mitt hovedargument for å kjøpe en konsoll, så alternativet mitt ville være X360 + en HD-DVD spiller ved siden av. Da tar nok Xboxen større plass vil jeg tro. Men de griseheldige som har fått tak i en boks allerede - fyr den opp og test og del erfaringer med oss vanlige dødelige! Hva venter dere på...?? :-) Det fokuseres jo mest på spilling på disse forumene, men er det noen som vet om noen som har fått testet den med Blu-Ray film? Og hvordan det fungerer til å spille av musikk, bilder og nedlastet film? Hvilke codecs som støttes osv? -M Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Undersøkte litt på størrelsen på begge konsollene og fant ut dette: Playstation 3. Omtrent 325 mm (B) x 98 mm (H) x 275 mm (D) XBOX 360 Mål Bredde: 8,2 cm Høyde: 31 cm Dybde: 27,5 cm Så forskjellene er ikke så store Vi må huske at ps3 har innebygd PCU Endret 18. oktober 2006 av Moppeken Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Undersøkte litt på størrelsen på begge konsollene og fant ut dette: Playstation 3. Omtrent 325 mm (B) x 98 mm (H) x 275 mm (D) XBOX 360 Mål Bredde: 8,2 cm Høyde: 31 cm Dybde: 27,5 cm Så forskjellene er ikke så store Vi må huske at ps3 har innebygd CPU 7095933[/snapback] litt merkelig vist den ikke hadde CPU Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) skrivefeil. mente CPU:P Sånn kan det gå når man tenker på hva man kan skal skrive å fortsatt skriver man feil :!: Endret 18. oktober 2006 av Moppeken Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 skrivefeil. mente PCU:P 7095990[/snapback] prøv igjen..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå