Gå til innhold

Første Playstation3-maskin har kommet til landet

josh909

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Større enn en VG?

Beklager om dette skaper stor debatt, men det er jævlig svært!

Forøvrig ganske herlig at lille Norge har fått en slik en. Nå vil jeg prøve!

7088941[/snapback]

Så ganske stor ut ja, men kan vel brukes som selvforsvars våpen om noen skulle å stjele den. Ser da ut til å mangle litt ledninger og, men PS3 har vel innebygd strømforsyning?

Lenke til kommentar
Større enn en VG?

Beklager om dette skaper stor debatt, men det er jævlig svært!

Forøvrig ganske herlig at lille Norge har fått en slik en. Nå vil jeg prøve!

7088941[/snapback]

Jeg tror dagens VG var med for å illustrere at bildet ble tatt i dag. :) ..men nei; den er ikke liten, det skal være sikkert.. men av en eller annen merkelig grunn så bryr jeg meg ikke så mye om det.. bare FÅ EN NÅ!

Lenke til kommentar

Hehe, denne uttalelesen fikk meg til å le høyt:

"Merket dere at noe skjedde rundt 11-tiden i dag? Hvordan luften ble litt renere, solen litt lysere og verden litt bedre? Det var nemlig da Norges første PlayStation 3 ble pakket ut."

Patetisk utsagn egentlig. Nå skal ikke bare PS3 finne løsningen på kreftgåten, men også redde verden? Hehe, en utrolig prestasjon i såfall :)

Og ja, den var stor...må lage en helt egen hylle for bare den maskinen!

Lenke til kommentar
Hehe, denne uttalelesen fikk meg til å le høyt:

"Merket dere at noe skjedde rundt 11-tiden i dag? Hvordan luften ble litt renere, solen litt lysere og verden litt bedre? Det var nemlig da Norges første PlayStation 3 ble pakket ut."

Patetisk utsagn egentlig. Nå skal ikke bare PS3 finne løsningen på kreftgåten, men også redde verden? Hehe, en utrolig prestasjon i såfall :)

Og ja, den var stor...må lage en helt egen hylle for bare den maskinen!

7089662[/snapback]

Her var det kaldere enn normalt, overskyet og ellers guffent ute. Om det skulle ha noe å si!

Men ja, skulle gjerne ha vert i selskap eg med det eksemplaret PS3 som ligger der :wee: Dog virker det som om kontrollern får litt pes rundt om skal ein tru IGN og ei anna side. Mulig det var snakk om samme artikkel begge steder men.

Men ja, skal følge med på den bloggen der altså!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...