Fløffy Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) har tenkt å lage eige kabinett.. har begynt å planlagd litt å skal legge ut tegningene. fann ikkje på noke bedre navn i farta so gje tips! Materialet eg har teinkt å bruke er kryssfiner og plexiglas på sida. Det kommer ca. 2 oppdateringer i veka på grunn av at dette er eit prosjekt eg har på skulen og får ikkje mykje tid til der til dette. Kommentarer kan postest her: https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f...=0#entry7088807 Endret 17. oktober 2006 av Actrm Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Tegninger til "The Case" tegna i Google SkechUp berre sei ifrå om eg skal leigge ut fleire bilder.. Endret 17. oktober 2006 av Actrm Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) kommentarar postast her: https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f...=0&do=findComment&comment=7088807 Endret 20. november 2006 av Actrm Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 No er alle platane saga til og er klar for å limast. er ein liten endring i planane. Venstre side(sett framatt ifrå) blir mest sansynleg erstatta av plexi istaden for eit lite glas. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 har i dag limt på nokre lister som skal holde heile kabinettet sammen. er ikkje så stor framgang men det begynner å ligne noe.. Arbeidsplassen: Nokre plater med lister: Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 i dag kom pakken frå microplex 2x 80mm vifter blått lys 2x 120 mm vifter blått lys 2x 80 mm viftegrill 2x 120 mm viftegrill 1x kaldkatode grønn 1x kaldkatode blå Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 SRY no update pga. tentamen og masse jobbing med diverse lyd/lys jobber no føre jul.. men skal til at så fort som jula er over og lanet er gjenomført.. det vetle eg ha fått gjort er å kjøpt hovedkortplate fra microplex og finkutta platene, limt på lister og div. småting.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå