Ret Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Bytta nettopp ut den gamle 19" skjermen med en ny 20" widescreen. Problemet er at når åpner battlefield 2 blir sjermen svart med med meldingen "out of range". hva er galt? og hvordan fikser jeg dette? ty Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Feilmeldingen kommer når monitoren får signaler som har en høyere Hz enn den klarer å vise. Sett ned refresh rate'n i BF2 til 60Hz, regner med at du har en LCD monitor? Dette kan vel gjøres uten å starte BF2? Hvis ikke må du kanskje leke med/slette config fila. Lenke til kommentar
persistent Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei Ret og velkommen til forumet. Om du sjekker denne linken; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=564092 så vil du finne at problemet er tatt opp tidligere også.... Lenke til kommentar
Ret Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 okok, takk Beklager, jeg skulle kanskje sett litt gjennom forumet før jeg spurte skal huske det til neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå