Gaston Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hvordan kan jeg nedlaste med lukket skjerm uten at pc'en kobler ut a nettet? Jeg har også på passord beksyttelse slik at når skjermen åpnes må man skrive passordet, men da har pc'en kobla ut av nettet siden den akuratt gikk til ventemodus. Takk for svar! Lenke til kommentar
ventle Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 gå på avansert under strømstyring og velg at den ikke skal gjøre noe når lokket lukkes. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Men da er ikke passordbeskyttelse på... Da kan hvem som helst åpne den og fortsette med hva man vil.. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) skru på passordbeskyttelse for skjermbeskytteren og velg skjermbeskytteren "blank skjerm", og at den skal slå seg på etter ett eller to minutter. edit: lås datamaskinen når du går fra den. Endret 17. oktober 2006 av ventle Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 bare og trykke på Windows-tasten + L da låser den seg Lenke til kommentar
ventle Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 eller ctrl-alt-delete-enter hvis man er på Win2K. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg er regnet i grunn ikke med at trådstarter er det though... Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Takk for hjelp karer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå