KramerStubbs Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det har seg sånn at jeg nettopp har formatert pcn med win xp pro. Når jeg satte på boot fra cd og skulle installere windows funka cd rom fint. Men når jeg var ferdig å installere windows så ville ikke cd-rom ikonet vises: så står det på device manager: når jeg pakker inn en cd, begynner pcn å brumme, så slutter det og ingenting skjer. hvis det har med driver å gjøre,hvordan kan jeg installere drivere hvis ikke cd-rom funker? noen som har forslag? Lenke til kommentar
KramerStubbs Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 btw hvis noen har en link til en side med drivere så smell den her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei og velkommen til forumet! Jeg har opplevd tilsynelatende samme problem selv, og da løste dette problemet: CD-RW Has disappeared from XP. Jeg kan ikke love at det vil hjelpe, men det har hjelpet en god del andre. Hilsen, efikkan.* Lenke til kommentar
IP Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har opplevd tilsynelatende samme problem selv, og da løste dette problemet: CD-RW Has disappeared from XP. Jeg kan ikke love at det vil hjelpe, men det har hjelpet en god del andre. Hilsen, efikkan.* 7092912[/snapback] Denne løsningen har jeg også hatt suksess med. Microsoft support sin versjon finner du på: http://support.microsoft.com/kb/320553 IP Lenke til kommentar
KramerStubbs Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) takker og bukker efikkan. jeg kjørte regedit: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325 -11CE-BFC1-08002BE10318 sletta "Upperfilters" og "Lowerfilters". starta pcn på nytt så funka det takk igjen til dere begge! Endret 17. oktober 2006 av KramerStubbs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå