ThorR Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Har et Terratec Cinergy 250 PCI. Har endelig fått omkring 30 kanaler inn. Problemet er at jeg har mye snø og forstyrrelser på skjermen. Uansett om jeg prøver å fin innstille kanalene ved hjelp av repair knappen så forsvinner ikke problemet. Er det noen som har noe forslag til software? Eller burde jeg levere det tilbake og heller investere i ett litt dyrere kort? Jeg har kabel tv så har kabel trukket fra utstikket til pcen. Rask svar settes stor pris på! Mvh. ThorR Endret 17. oktober 2006 av ThorR Lenke til kommentar
ThorR Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Kan det muligens være kabelen som er for lang? den er ca. 20meter. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Billige TV-dekodere gir ikke godt bilde! Har hatt to tv-kort opp gjennom årene, og begge har vært av budsjettype (bt878 og ATI AllInWonder), og begge har gitt uklart tv-signal. Etter det jeg har fått med meg, er det "kun" Hauppage-kort som gjelder for å få godt nok bilde. Blir en del dyrere, men jeg vil håpe og tro at det er verdt det (tenkte å kjøpe et av dem selv) Når det gjelder kabellengde, skal det ikke ha for mye å si. Disse er jo ganske lange fra sentralen uansett Endret 18. oktober 2006 av baronKanon Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Kjøp deg en antenne forsterker (ja du kan bruke den på kabel også) biltema o.l butikker selger slike Endret 18. oktober 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
ThorR Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Prøvde å montere pcen opp i stua med kortere kabel. fikk inn runt 40-50 kanaler + at signalet ble helt klart Får vel kjøpe en signal forsterker. Hvor mye forsterker en slik en foressten? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 DScaler er eit gratis program som behandler biletet bra, du kan gi det eit forsøk. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Prøvde å montere pcen opp i stua med kortere kabel. fikk inn runt 40-50 kanaler + at signalet ble helt klart Får vel kjøpe en signal forsterker. Hvor mye forsterker en slik en foressten? 7096764[/snapback] Vet faktisk ikke men skal hjelpe spenningen i signalene tror jeg... Måtte bruke en slik for å få inn tv2 på den gammle bord antenna jeg hadde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå