Gå til innhold

Snø med TV software. Anbefalinger?

ThorR

Anbefalte innlegg

Har et Terratec Cinergy 250 PCI. Har endelig fått omkring 30 kanaler inn. Problemet er at jeg har mye snø og forstyrrelser på skjermen. Uansett om jeg prøver å fin innstille kanalene ved hjelp av repair knappen så forsvinner ikke problemet. Er det noen som har noe forslag til software? Eller burde jeg levere det tilbake og heller investere i ett litt dyrere kort? Jeg har kabel tv så har kabel trukket fra utstikket til pcen.

Rask svar settes stor pris på!

Mvh. ThorR

Endret av ThorR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Billige TV-dekodere gir ikke godt bilde! Har hatt to tv-kort opp gjennom årene, og begge har vært av budsjettype (bt878 og ATI AllInWonder), og begge har gitt uklart tv-signal. Etter det jeg har fått med meg, er det "kun" Hauppage-kort som gjelder for å få godt nok bilde. Blir en del dyrere, men jeg vil håpe og tro at det er verdt det (tenkte å kjøpe et av dem selv)

Når det gjelder kabellengde, skal det ikke ha for mye å si. Disse er jo ganske lange fra sentralen uansett ;)

Endret av baronKanon
Lenke til kommentar
Prøvde å montere pcen opp i stua med kortere kabel. fikk inn runt 40-50 kanaler + at signalet ble helt klart :) Får vel kjøpe en signal forsterker. Hvor mye forsterker en slik en foressten?

7096764[/snapback]

Vet faktisk ikke men skal hjelpe spenningen i signalene tror jeg... Måtte bruke en slik for å få inn tv2 på den gammle bord antenna jeg hadde :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...