Mafo Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 BenQ la for en måned siden ned den tyske mobilavdelingen sin, og nå svinger produsenten kniven i Sør-Amerika. Les mer Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 BenQ la for en måned siden ned den tyske mobilavdelingen sin, og nå svinger produsenten kniven i Sør-Amerika. Les mer 7088473[/snapback] Vi får se hve det vil si for satsingen deres fremover, men kanskje de bare vil satse i BQ markedet, Asia altså. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 ser ut som dem går konkurs snart :!: Lenke til kommentar
espantoso Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Så synd det er. Og det erså vanskelig å skafe seg jobb i Argentina at mange mennesker mister sin jobb.... Synd også med selskapet. Jeg har to EF81 og jeg tror ikkke jeg kommer til å se/kjøpe flere Benq-Siemens i den snareste framtida eller i det hele tatt. :S Lenke til kommentar
Stylemaster Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 ser ut som dem går konkurs snart :!: 7091040[/snapback] Tvilsomt at BenQ går konkurs..er en grunn til at de erklærte BenQ Mobile Tyskland insolvent..de kvittet seg med tapet.. I tillegg har BenQ mange andre produkter og er idag markedsleder i verden på bl.a printer og scanning. I tillegg selger de alt fra MP3-spillere, PC'er, monitorer, digital kameraer. På Monitorer var de markedsleder i Norge ifjor og første halvår i år..... BenQ driver fortsatt med ODM/OEM produksjon for andre men ikke på mobiltelefoner.. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 De klarer seg nok, men trister nyheter er det absolutt for BenQ-Siemens fans. Så lenge de klarer å produsere nye mobiltelefoner hvert år, er jeg fornøyd! Lenke til kommentar
molna Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 At de skal legge ned i Argentina er bare tull og ble tilbakevisst av BenQ idag. bmwm3: de kunngjorde idag at de vil satse på enkelte markeder i Europa også. Vet ikke hvordan det blir med Norge, men når de om et par år begynner å gå bedre med dem igjen så kommer de nok tilbake for fullt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg