NitRam Den Gale Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 VLC er den desidert beste videoavspilleren. WMP har jeg dog så dårlig erfaring med at det nesten er trist. Har ikke testet den siste betaen riktignok men... Dere som bruker Windows bør ta en titt på Foobar isteden, OpenSource har aldri hørt så godt ut! Synes forøvrig at det er tåpelig at enkelte påstår at Apple stjeler funksjonalitet fra WMP11 når WMP11 ikke engang er ute av BETA. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 har xp 64 bit så jeg får ikke install den jeg...... og heller ikke på mine andre pcer med piratkopiert xp pga det dritte wga....... Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Nok en dårlig ripoff av Apples produkter... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg hadde beta versjonen til jeg formaterte (ikke pga. WMP11 ) Den funket egentlig greit den. Men noen småbugs var det, pent utseende. Lenke til kommentar
knut ivar Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Mente nå det var en RCL 1 ute nå jeg men ( har 11.0.5705.5043 )... Nei, det er beta 2. VLC er bra for å spille av, men der stopper det dessverre. 7092206[/snapback] Har du kikka på det WMP11 skinnet? kjør den opp og sjekk "options" en goood del mer en standard VLC der :!: Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Har du kikka på det WMP11 skinnet? kjør den opp og sjekk "options" en goood del mer en standard VLC der :!: 7092751[/snapback] Ser nå ut som WMP10 for meg. WMP11 er svart/blå. Lenke til kommentar
knut ivar Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 se etter "Dalin Media Player"... sorry. la inn feil link Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Synes forøvrig at det er tåpelig at enkelte påstår at Apple stjeler funksjonalitet fra WMP11 når WMP11 ikke engang er ute av BETA. 7092402[/snapback] Så du opererer etter "første som inkluderer det i RTM-versjon". Ja, på den måten kan jo du si at Apple har vært innovatørene. Nei, beklager. Apple stjal funksjonalitet fra WMP11 enten du vil innrømme det eller ikke. Du vel også påstå at det faktisk var Apple som fant opp dette siden de først lanserte det med iTunes 7, et program som virker å være på alpha-stadiet i forhold til WMP11 forøvrig. Lenke til kommentar
nex0r Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det høres ikke så verst ut. Bruker den å "henge" litt når du trykker på noe? Versjon 9 og 10 med "fancy" GUI har en tendens til det. Nei, har ikke problemer med at noe henger. Brukte aldri versjon 9 eller 10 til noe annet enn filmavspilling så kan ikke uttale meg der. WMP11 er iallefall god nok til at jeg byttet fra Foobar til WMP som min hovedavspiller for musikk. Måtene WMP11 kan vise artister og albumer på er meget bra. Funksjonen for tagging av album er også enkel og rask å bruke. Trodde aldri jeg skulle si det, men WMP i versjon 11 har faktisk blitt en meget bra medieavspiller. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hører mye bra om programmet her nå. Men det må da finnes noen heftige baksider med å bruke programmet? Kanskje litt vanskelig å si før fullversjonen har kommet.. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Det er veldig mye bedre enn de forrige versjonene. Eneste problemet jeg har er å spille DVD'er etter å ha installert denne versjonen. Noen som har en løsning på problemet? Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Nok en dårlig ripoff av Apples produkter... 7092695[/snapback] iTunes har ikke engang en skikkelig tag funksjon...Apple har noe å lære spør du meg. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Nok en dårlig ripoff av Apples produkter... 7092695[/snapback] iTunes har ikke engang en skikkelig tag funksjon...Apple har noe å lære spør du meg. 7096313[/snapback] Apple har noe å lære, men det synes jeg i høyeste grad MS har også, synes begge to mangler mye funksjonalitet, fra feks foobar AtW Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg har brukt den siden 16. mai for å være nøyaktig (), og er storfornøyd. Den kan være litt treg med å åpne biblioteket når du har sangene på en harddisk som ikke er koblet i, men i det siste har den tiden blitt borte av seg selv. Jeg er veldig fornøyd. Genial sortering, genial enkel synkronisering med mobilen (SE w550i), så den er alt hva jeg behøver til film og musikk. Lenke til kommentar
royerling Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hoi! Jeg bruker idag wmp10, og lurer på å oppgradere til 11 nå. Men hvordan forholder det seg å installere wmp11 når det gjelder RATINGS du har lagret i det eksisterende musikkbiblioteket i wmp10? Jeg vil nødig miste stjerneangivelsene mine, da forsvinner mange dagers arbeid:| Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hoi! Jeg bruker idag wmp10, og lurer på å oppgradere til 11 nå. Men hvordan forholder det seg å installere wmp11 når det gjelder RATINGS du har lagret i det eksisterende musikkbiblioteket i wmp10? Jeg vil nødig miste stjerneangivelsene mine, da forsvinner mange dagers arbeid:| 7099304[/snapback] Mine ble beholdt, men du kan jo ta en backup for sikkerhetsskyld. C:\Documents and Settings\<brukernavn>\Lokale innstillinger\Programdata\Microsoft\Media Player regner jeg med det er Lenke til kommentar
iMono Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Nok en dårlig ripoff av Apples produkter... 7092695[/snapback] Si det med meg; "iTunes 7 er en dårlig ripoff av WMP 11". Stygt (etter min mening) og inkonsistent bruk av speileffekter, glow-effekter osv. Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Synes forøvrig at det er tåpelig at enkelte påstår at Apple stjeler funksjonalitet fra WMP11 når WMP11 ikke engang er ute av BETA. 7092402[/snapback] Så du opererer etter "første som inkluderer det i RTM-versjon". Ja, på den måten kan jo du si at Apple har vært innovatørene. Nei, beklager. Apple stjal funksjonalitet fra WMP11 enten du vil innrømme det eller ikke. Du vel også påstå at det faktisk var Apple som fant opp dette siden de først lanserte det med iTunes 7, et program som virker å være på alpha-stadiet i forhold til WMP11 forøvrig. 7093113[/snapback] Ja jobber kanskje for både Microsoft og Apple du da siden du vet så veldig mye om hvem som begynte å utvikle hva først?! Ærlig talt, dette blir for dumt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Vel, gjør du kanskje? Kan ikke begge to la det ligge og heller diskutere WMP11? Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Vel, gjør du kanskje?Kan ikke begge to la det ligge og heller diskutere WMP11? 7099542[/snapback] Naturligvis, synes det er like tåpelig at noen påstår at Microsoft stjeler fra Apple. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå