Zondre Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har nettopp lagt inn windows på nytt, men ennå så kommer dest en melding om at den har funnet trojan i en fil kalt fontexta.dll. Norton anti virus finner filen, men greier ikke å reparere den. Vet dere om et program som reparerer sånne virus. Ps: jeg har lagt inn følgende programmer som ikke funket: Pop-up stopper Norton Anti Virus 2003 Ad-aware SE personal Spybot search and destroy Spyware docktor Feilmelding.bmp Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har nettopp lagt inn windows på nytt, men ennå så kommer dest en melding om at den har funnet trojan i en fil kalt fontexta.dll. Norton anti virus finner filen, men greier ikke å reparere den. Vet dere om et program som reparerer sånne virus. Ps: jeg har lagt inn følgende programmer som ikke funket: Pop-up stopper Norton Anti Virus 2003 Ad-aware SE personal Spybot search and destroy Spyware docktor 7088390[/snapback] http://fileinfo.prevx.com/spyware/qqe8c841...NTEXTA.DLL.html prøv å last ned det, vet da fokk om det virker:P så bare at det står at det skal kune fjerne det Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Prøvd å starte Windows i sikkerhetsmodus (F8 rett før Windows booter) å gi fila nytt navn, eller slette den manuelt? Så på linken Nada posta, og det ser ut til å fungere. Hvis ikke, prøv mitt forslag. Edit: Bomma på nick Endret 17. oktober 2006 av frostbitten Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Prøvd å starte Windows i sikkerhetsmodus (F8 rett før Windows booter) å gi fila nytt navn, eller slette den manuelt? Så på linken Zondre posta, og det ser ut til å fungere. Hvis ikke, prøv mitt forslag. 7088536[/snapback] Så på linken Zondre posta? *krmt* er Nada som posta link :!: Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Prøvd å starte Windows i sikkerhetsmodus (F8 rett før Windows booter) å gi fila nytt navn, eller slette den manuelt? Så på linken Zondre posta, og det ser ut til å fungere. Hvis ikke, prøv mitt forslag. 7088536[/snapback] Så på linken Zondre posta? *krmt* er Nada som posta link :!: 7088841[/snapback] Oida.. Creds skal selvfølgelig til Nada :!: Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Prøvd å starte Windows i sikkerhetsmodus (F8 rett før Windows booter) å gi fila nytt navn, eller slette den manuelt? Så på linken Zondre posta, og det ser ut til å fungere. Hvis ikke, prøv mitt forslag. 7088536[/snapback] Så på linken Zondre posta? *krmt* er Nada som posta link :!: 7088841[/snapback] Oida.. Creds skal selvfølgelig til Nada :!: 7088918[/snapback] lol det var det første resultate som kom opp på google Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Post fjerne en hijackthis logg slik at vi kan analysere den. Kan være at det er mere malware på pcen. Link til Hijackthis guide finner du i signaturen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå