Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor store felger burde jeg ha på en Audi 80?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøp deg Brock B1 8,5x17" fremme og 10x17" bak. Det sitter som smurt..helt nyyydelige felger!

Dekkdim fram foreslår jeg da 215 fram og 245 bak. (blir litt strekk da, og det er helt sjef på de felgene)

7090838[/snapback]

Ok! Takk :)

Har du noe link til hvor jeg kan få kjøpt de? Eller ett bilde?

Endret av CrazyEagle
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

får du 10" felger på en Audi 80 uten å valse hjulbuer?

Vil foreslå TSW Volcano Titanium i 18" storlek her, som jeg vurderer å sette på min egen 80 til våren...

701386_3_44_p.jpg

Evt Volcano Chrome, ønsker meg disse men koster ett par lapper mer enn titanium-versjonen

701386_3_45_p.jpg

Her ser du dem i aksjon på en A4

untitledvolcanoA4.jpg

Endret av ventle
Lenke til kommentar
får du 10" felger på en Audi 80 uten å valse hjulbuer?

Vil foreslå TSW Volcano Titanium i 18" storlek her, som jeg vurderer å sette på min egen 80 til våren...

701386_3_44_p.jpg

Evt Volcano Chrome, ønsker meg disse men koster ett par lapper mer enn titanium-versjonen

701386_3_45_p.jpg

Her ser du dem i aksjon på en A4

untitledvolcanoA4.jpg

7185290[/snapback]

Tror du skal få på 10" uten å valse ja :p Men de felgene der var også kjempe pene :)

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Mulig det går ann å klemme på 10" hvis du har riktig innpress på den aktuelle felgen. Jeg har mine tvil på at det går uten å valse, men..

7189891[/snapback]

Er jeg veldig dum eller noe.. :dontgetit: Trodde 10" er veldig små felger? Er det ikke normalt med 14" standarfelger?

Edit: Haha! Det er dekkbredde dere snakker om? :p Da skjønte jeg kanskje litt mer.

Endret av CrazyEagle
Lenke til kommentar

ikke dekkbredde men felgbredde :) disse er ikke nødvendigvis helt fast knyttet til hverandre. Originalfelgene på Audi 80 er 6,5 tommer brede, så når du slenger på felger som er hele 3,5 tommer bredere enn originalt, kan du risikere å havne utenfor hjulhuset

Lenke til kommentar
ikke dekkbredde men felgbredde :) disse er ikke nødvendigvis helt fast knyttet til hverandre. Originalfelgene på Audi 80 er 6,5 tommer brede, så når du slenger på felger som er hele 3,5 tommer bredere enn originalt, kan du risikere å havne utenfor hjulhuset

7195202[/snapback]

Ja, felgbredde jeg mente :blush:

Men jeg tenker på 8" eller 8,5" forran og 8,5" eller 9" bak, tror du dette passer? :)

Endret av CrazyEagle
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

7195202[/snapback]

Ja, felgbredde jeg mente :blush:

Men jeg tenker på 8" eller 8,5" forran og 8,5" eller 9" bak, tror du dette passer? :)

7200594[/snapback]

Som sagt, hvis du kjøper felger med riktig innpress så kan det nok hende det går med 9", eller iallefall 8,5".. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...