FenrisC0de Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Holder på å skrive særemne om muhammedkarikaturdebatten på diskusjon.no, og jeg skal skrive litt om hvorfor man debatterer, og derfor tenkte jeg like så godt å starte en debatt om det Kom gjerne med synsvinkler og argumentasjoner på hvorfor dere debatterer her på forumet Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Du kan kanskje få noen ideer fra min tråd om Skråsikkerhetens tyranni: Link. Lykke til! Geir Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 To relevante tråder er Dubito Ergo Cogito, eller Skråsikkerhetens tyranni og Nettdebatter og anonymitet. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 vi debatterer for å overbevise de andre om at de er fullstendig bak mål, dette er selvsagt fullstendig nytteløst Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 vi debatterer for å overbevise de andre om at de er fullstendig bak mål, dette er selvsagt fullstendig nytteløst 7089212[/snapback] Men morsomt er det. Personlig foretrekker jeg å krangle organisert og under et sett spilleregel framfor tilfeldig drittkasting som det ofte blir hvis du prøver deg på en debatt i virkeligheten. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) TWFA sine innlegg og tråder er alle veldig gode å lese for dette, selv om de viktigste for akkurat dette er de 2 som er nevnt ovenfor. Vi diskuterer fordi vi sitter for langt unna hverandre til å kaldkvele hverandre, noe som sikkert til tider har vært ønskelig fra de fleste her inne Endret 17. oktober 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hehe, får invitere motparten til en FPS-duell om slike drifter tar overhånd i debattens hete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå