Gå til innhold

Kjøpte mp3-spiller hos komplett som har problemer.

Anbefalte innlegg

Hei, kjøpte en mp3-spiller på Komplett for omlag 1 måned siden, snurr "hjulet" på den er veldig seint, og lyd utgangen er herpa, hører kun på ene høretelefonen. Har fått e-post av meg å de vil at jeg skal sende den inn til de. Må jeg betale frakten selv? Hva har jeg krav på? Er ikke så godt fornøyd med spilleren, er det mulig å bytte den i annen spiller i samme prisklasse tror dere? Det er forresten snakk om en Sandisk Sansa e260 4gb. Takker for svar. :)

Videoannonse
Annonse
Så det er ikke mulig å få byttet den i en annen modell? Burde jo ikke være noe problem egentlig?

7088329[/snapback]

Jeg sendte mail til komplett om dette fordi jeg har en ekstern harddisk som nekter å lystre etter å flytte på den

Vi har nå rett til å bytte den til en av samme engang til, hvis det skjer en feil til nå har du rett til å heve kjøpet evt vi kan finne en annen modell til deg.

Dette fikk jeg etter at disk nummer 2 var "skadet" (at den ikke tålte en ting)

Så det er ikke mulig å få byttet den i en annen modell? Burde jo ikke være noe problem egentlig?

7088329[/snapback]

For en enkelt kunde er det nok ikke noe problem. Problemet er at når man gjør det for en, så kommer straks et par tusen til i løpet av et år med ulike produkter de vil bytte i noe annet. Derfor bør du nok ikke ha for høye håp om noe annet en at de erstatter med samme modell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...