-Alex- Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei, kjøpte en mp3-spiller på Komplett for omlag 1 måned siden, snurr "hjulet" på den er veldig seint, og lyd utgangen er herpa, hører kun på ene høretelefonen. Har fått e-post av meg å de vil at jeg skal sende den inn til de. Må jeg betale frakten selv? Hva har jeg krav på? Er ikke så godt fornøyd med spilleren, er det mulig å bytte den i annen spiller i samme prisklasse tror dere? Det er forresten snakk om en Sandisk Sansa e260 4gb. Takker for svar. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Sansaen er jo herlig! Sannsynlig er det en produksjonsfeil du har fått, så ville ha byttet den inn i en tilsvarende. Når det gjelder frakten så annbefaler jeg at du tar kontakt med Komplett selv og hører. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Du får en av samme modell. Frakt og spørsmål er det bare å maile. Tar ikke lange tiden å få svar på denne tiden av døgnet Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Så det er ikke mulig å få byttet den i en annen modell? Burde jo ikke være noe problem egentlig? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Så det er ikke mulig å få byttet den i en annen modell? Burde jo ikke være noe problem egentlig? 7088329[/snapback] Jeg sendte mail til komplett om dette fordi jeg har en ekstern harddisk som nekter å lystre etter å flytte på den Vi har nå rett til å bytte den til en av samme engang til, hvis det skjer en feil til nå har du rett til å heve kjøpet evt vi kan finne en annen modell til deg. Dette fikk jeg etter at disk nummer 2 var "skadet" (at den ikke tålte en ting) Lenke til kommentar
TEE Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Så det er ikke mulig å få byttet den i en annen modell? Burde jo ikke være noe problem egentlig? 7088329[/snapback] For en enkelt kunde er det nok ikke noe problem. Problemet er at når man gjør det for en, så kommer straks et par tusen til i løpet av et år med ulike produkter de vil bytte i noe annet. Derfor bør du nok ikke ha for høye håp om noe annet en at de erstatter med samme modell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå