moffeloffen Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Lurer på om jeg skal få meg en laptop, veit det går ann å bytte skjermkort på de, og cpu. men er det vanlig på alle bærbare maskiner? tenkte å kjøpe meg en Fujitsu-siemens Amilo D 8800. Hvor kjøper man i tilfelle deler til bærebare? tenkte å sette inn et radeon 9000 i tilfelle... http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...43&GrpID=9&s=pl hva kan man gjøre med den? tenkte å bytte skjermkort hvis det går. Alt av info om oppgradering av bærbar er av nytte :smile: _________________ EPOX 8kta+ AMD Athlon XP 1700+ Tilsammen 510GB HDD TwinMOS 512MB DDR GF4 TI 4200 128mb NGT ADSL 2048/640 9800 3D merker <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: crewlar98moffe på 2002-11-06 11:56 ]</font> <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: crewlar98moffe på 2002-11-06 11:56 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: crewlar98moffe på 2002-11-06 12:04 ] Lenke til kommentar
tommelomsk Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Hvorfor ikke kjøpe det råeste av det råeste: Sjekk dette monsteret av en bærbar maskin på Multicom, spesifikasjonene finner du her. Legg merke til hva det står på skjermkortet, ATI M9, skulle tro at dette var tilfredsstillende nok. Hadde undertegnede hatt mye penger hadde jeg seriøst vurdert denne. tommelomsk Lenke til kommentar
moffeloffen Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 ser bra ut den, men jeg får F-S amilo billing via en kammerat , så lurer på hva som kan gjøres med grafikkløsningen på den. F-S D-8800 har M6 radeon Lenke til kommentar
moffeloffen Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 ser bra ut den, men jeg får F-S amilo billig via en kammerat , så lurer på hva som kan gjøres med grafikkløsningen på den. F-S D-8800 har M6 radeon Lenke til kommentar
Danny Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 ikke alle bærbare pc`er kan man bytte skjermkort så vidt jeg vet er det kun dell som har det det er kretskort på dac`en lodda på osv men andre har skjermkort løsningen lodda rett i hovedkortet og nei det finnes ikke noe form for agp port :smile: radeon m6p er ræva,gf4go ja til og med gf2go er bedre enn den men den beste er selvsagt radeon9000. Lenke til kommentar
moffeloffen Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 veit du om noen webside som de tester skjermkort på bærbare? hadde vært kjekt med en sammenligning :smile: Lenke til kommentar
moffeloffen Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 Noen som veit? Lenke til kommentar
tommelomsk Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Quote: Den 2002-11-06 14:11, skrev crewlar98moffe:veit du om noen webside som de tester skjermkort på bærbare?hadde vært kjekt med en sammenligning :smile: Et par tester finner du på linkene under: DinSide, og på denne siden viser de hvordan de skiftet grafikkortet. Toms Hardware Guide med en meget god test av ATI og nVidia sine grafikkort. Generelt så går man hit for å søke etter informasjon om noe. tommelomsk Lenke til kommentar
tommelomsk Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Quote: Den 2002-11-06 13:30, skrev Danny:ikke alle bærbare pc`er kan man bytte skjermkort så vidt jeg vet er det kun dell som har det det er kretskort på dac`en lodda på osv men andre har skjermkort løsningen lodda rett i hovedkortet og nei det finnes ikke noe form for agp port :smile:radeon m6p er ræva,gf4go ja til og med gf2go er bedre enn den men den beste er selvsagt radeon9000. Hvis du ser på denne artikkelen så ser man at grafikkortet har kontakt med hovedkortet vha. en bredkabel, og grafikkortet var festet kun med 3 skruer. Skulle vært interessant hvis Barbara kunne hatt en litt større artikkel om dette emnet angående de mest populære merkene som selges på det norske markedet. tommelomsk [ Denne Melding var redigert av: tommelomsk på 2002-11-07 10:55 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå