sjaa Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Jeg har i en lengre periode hatt problemer med min Logitech I Feel MouseMan, optisk 4 knappers mus. Problemene går ut på at muspekeren hengerskjelver når jeg beveger musen. Problemene kommer og går tilsynelatende uten noen logisk grunn. Har vært i kontakt med logitech support, og de mente at løsningen ligger i å laste ned de siste driverne til både mus og skjermkort (det er visstnok skjermdriverne som håndterer muspekeren). Dette gjorde saken litt bedre, men det er fortsatt ikke helt bra. De samme problemene gjør seg gjeldene i både win 2000 og win 98, og skjermkortet er et RivaTNT2 Ultra. Jeg har prøvd både Nvidia Detonator3 drivere og siste driveroppdatering fra Creative. Kan det eventuelt tenkes at det er usb portene mine som ikke er helt i form? Jeg har hørt at dette kan være et problem på eldre maskiner. Maskinen min er 3 år og har et Abit zm6 hovedkort. Er det noen som har erfaringer med denne typen problemer, eller noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Du kan vel prøve å oppdatere BIOS til siste versjon, bruker som oftest å være mange problemer som blir fikset ved hjelp av en liten oppdatering;) Lenke til kommentar
sjaa Skrevet 22. september 2001 Forfatter Del Skrevet 22. september 2001 Takker for forslaget.. Jeg glemte visst å nevne at jeg allerede har oppgradert bios, riktignok ikke til siste versjon, men en av de nyeste.. sjaa Lenke til kommentar
walestr Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Hei Jeg hadde slike problemer du nevner ...abit HK...det var IRQ problemer ...alle kort brukte IRQ 11 og det ble konflikt med skjermkort og lydkort... Fixet i bios...disablet Aspi...og lastet softwaren på ny...problemet var borte... Ikke sikkert at dette er ditt problem , men verd et forsøk... Roger [email protected] Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 Dette kan høres litt tåpelig ut, men har du testa den på flere forskjellige over flater? Det er kjent at optiske mus sliter med hvite og reflekterende underlag... ...Bare en tanke :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå