Sceolan Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Heisann. Begynner å bli litt lei av diverse reparasjoner foretatt på verksted, så jeg har jeg lite spørsmål angående rutinene..., eller hva jeg skal kalle det. Er det noe man må regne med, at hvis man leverer inn en bil med et problem at verkstedet bytter en del som "de går ut ifra" er årsaken, (som kostet ca 1800,-), uten at bilen blir bedre, men man må likevel betale for denne delen som ble byttet + arbeid....? Så man leverer bilen inn på nytt, de feilsøker videre, bytter noe annet småtteri, og sier "nå er den mye bedre". Men når man kjører hjem merker man at bilen fortsatt er akkurat slik den var til å begynne med. Er dette bare noe man må "regne med" hvis det er en feil som er litt vanskelig å finne? (dette gjelder forøvrig girproblemer, chevy automat) Nå må vi levere bilen en tredje gang, betale for en ny del, og nye arbeidspenger, fordi de nok en gang "tror" at de vet feilen... Spurte om vi bare kunne betale for den nye delen uten noe ekstra arbeidspenger, men det gikk visst ikke. Har ikke akkurat tall her på hva dette har kostet oss, men rundt 10k er det, det inkluderer dog. noen andre småting utenom dette gir-problemet. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Er dette hos en chevy-forhandler ? Synes det er litt rart hvis de skal bytte på dele som ikke fikser problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå