Moskus Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Jøss! Sterke ord fra Mr. Flamer... Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg flamer da ingen. Jeg er bare litt skarp, men saklig Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Høres merkelig ut å si sånt når man har "Å kode i VB er omtrent som å bruke FrontPage til webdesign" i signaturen... Kanskje jeg burde ha "Å diskutere programmeringsspråk med Manfred er som å jogge under vann: Totalt idiotisk"... Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Høres merkelig ut å si sånt når man har "Å kode i VB er omtrent som å bruke FrontPage til webdesign" i signaturen... Kanskje jeg burde ha "Å diskutere programmeringsspråk med Manfred er som å jogge under vann: Totalt idiotisk"... 7096437[/snapback] Genialt! Gjett hvem som skal oppdatere siggen nå (quote du ) BTW; Manfred er grei han! Så lenge man ikke sier han imot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå