marius90 Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 ja reinstallere windows, pc'n er vel 1,5år tenker jeg, er 110% sikker på at det er riktig cd. tror det er service pack2, husker ikke helt hva jeg installerte, hvordan sjekker jeg kjapt whilken sp som er innstalert? windows update har ihvertfal aldrig masa om at jeg burde innstalere sp2 så jeg tror jeg har det. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 har funnet ut at jeg ikke har sp2, prøver å finne det på windows update, men den vil ikke finne den, men ser den har vært prøvd å nedlasta før, men det står "failed" ved siden av hva gjør jeg? Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) problemet er løst, innstalerte service pack 1, så virket det. Endret 22. oktober 2006 av marius90 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Flott at det løste seg til slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå