mintman Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Var så uheldig at mitt Nikon D50 falt ut av kamerabagen min når jeg var på ferie nå. Deiset i bakken med et brak og festene på objektivet ble ødelagt. Men spørsmålet er hva koster det å kjøpe et nytt? Har ingen planer om det da jeg skal ha et annet objektiv, men trenger det til forsikringselskapet. Har ikke funnet det noe sted. Endret 17. oktober 2006 av gstavdal Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 sjekk på www.fotovideo.no print ut og send som verdi vurdering til forsikrings selskapet Lenke til kommentar
mintman Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Fant det nå. Knotet litt når jeg leita første gangen. http://www.fotovideo.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=13983 Spennende å se om jeg får noe igjen da. Har vel mine store tvil om det. Endret 17. oktober 2006 av gstavdal Lenke til kommentar
engekri Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hvis du får penger, ikke kjøp lik objektiv. Legg heller litt ekstra i et Tamron 17-50 eller Sigma 18-50, du kommer ikke til å angre! Tenk på det i allefall. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Nei som jeg sa i første post kjøper jeg ikke det igjen. Skal da selvfølgelig legge mer penger å kjøpe ett bedre Endret 19. oktober 2006 av gstavdal Lenke til kommentar
engekri Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Jeg får skylde på at jeg er syk og har vært hjemme fra skolen idag. Uansett har du mitt forslag til oppgradering Endret 19. oktober 2006 av engekri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå