JFM Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) jeg har et xfx 7900gt. jeg får bare svart\hvit bilde når jeg bruker tv som skjerm. jeg har nyeste drivere. i ""nvidia control senter" står det at det et et hdtv. det er det ikke. han noen hjelpe meg? jeg bruker s-video. tv er en gammel philips. har prøvd 2 tver. samme problem på begge. Endret 17. oktober 2006 av JFM Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 da må du fortelle hva slags tilkobling osv du bruker. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Du må forklare litt mer: Hvilken type TV bruker du? Hvilken overføring bruker du mellom skjermkortet og TVen? Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 da har du feil s-video kabel til tv'en din/konfigurasjonen din. klipp av s-video kabelen mens du har tv utgangen på og koblet i tven og prøv deg frem med hvilke ledere som gir deg farge og klart bilde... *obs* på eget ansvar da får du ihvertfall en indikasjon på hva som er fucka... ev. gå over til RCA plugger Lenke til kommentar
Yuio Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Husk at tv-skjermer (ofte gamle) har særdeles mye dårligere oppløsning enn en vanlig CRT monitor... Jeg vil tro at du ikke vil få noe godt bilde ut av en gammel TV, men sikkert morsomt å prøve... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 da har du feil s-video kabel til tv'en din/konfigurasjonen din. klipp av s-video kabelen mens du har tv utgangen på og koblet i tven og prøv deg frem med hvilke ledere som gir deg farge og klart bilde...*obs* på eget ansvar da får du ihvertfall en indikasjon på hva som er fucka... ev. gå over til RCA plugger 7089955[/snapback] kan du forklare litt bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå