LarZen Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Som emnetittel sier kommer eller er det noen rykter om at Gothic 3 skal komme til X360? Det er jo et spill som burde kunne konverteres til en konsoll. Og jeg hadde sluppet å kjøpe en ny pc...lol! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Som emnetittel sier kommer eller er det noen rykter om at Gothic 3 skal komme til X360? Det er jo et spill som burde kunne konverteres til en konsoll. Og jeg hadde sluppet å kjøpe en ny pc...lol! 7087609[/snapback] Ikke hørt noe at Gothic 3 skal komme til X360. Det er litt synd Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har hørt rykter om Gothic 3 til 360. Husker beklageligvis ikke hvor, men jeg kom over en nyhet (som jeg ikke vet om er ny eller gammel) om det i går. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har hørt rykter om Gothic 3 til 360. Husker beklageligvis ikke hvor, men jeg kom over en nyhet (som jeg ikke vet om er ny eller gammel) om det i går. 7087981[/snapback] Rart at et spill som Gothic ikke har kommet på konsoll før. Hadde vært bra om Gothic 3 kom til X360 Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Håper også på Gothic 3 på X360.. Får aldri spilt dette på pc uansett Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg vet ikke... det er så mange spill som kommer, og det blir en ofring som må skje. Gothic 3, eller en av de andre supertitlene som kommer? Hvilken må jeg la være å kjøpe. Men om det kommer til 360, som jeg vil like, så har man muligheten til å skaffe det, og derfor blir det positivt å få dette på 360. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det gikk rykter tidligere i år om en eventuell port, rykter som visstnok ble livet opp nå nylig. Var visst noen MS-ansatte som hadde forhørt seg om muligheten for en G3-port på 360. Men bare løse rykter foreløpig. Lev i håpet Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hadde vært forferdelig artig i såfall. Nå er det vel heller ikke lenge til Two Worlds kommer. Spørs om det kan hevde seg blant Gothic og Elder Scrolls serien. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det er jo klassisk at utviklerene porter spill som Gothic 3 over til konsollen, nå de finner ut at det er på tide å melke mer ut av spillet... Sånn, at det kommer om 6-8 måneder fra nå f.eks.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå