MindTooth Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hva blir det neste (betaling for juks, spyware) fra EA? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 EA er smarte, de som betaler for dette er idioter. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hva blir det neste (betaling for juks, spyware) fra EA? 7090676[/snapback] De har vel nok å velge i, så det er vel bare og vente se. Men hvis de blir påvirket av all denne forhåpentligvis negative kritikken som kommer slutter de vel med dette forholdsvis fort. Dette kommer jo selvfølgelig an på hvor mange som benytter seg av denne tjenesten. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Tenk på hvor lite dette koster EA, det kommer til å være mer enn nok som benytter seg av tjenesten til at det lønner seg, det betyr at de kommer til å fortsette med det samme og lignende i fremtiden. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Trur ikkje det er så mange som faktisk kjem til og kjøpe dette. Ødelegger jo spelopplevelsen mykje. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Heh... Hvorfor tror du det er så mange cheat-sider på nettet? Fordi det er populært. Det er ikke fordi nesten ingen bruker dem. Folk henter ned cheats og savegames i haugevis. Endret 17. oktober 2006 av BTK Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ja men å faktisk betale for det. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Se på all den andre "dritten" på Marketplace folk betaler for da, nye drakter til sportsspill, en ny bil her og der, bakgrunnsbilder til dashboardet, gamer-profil bilder, osv, osv.... Det er ikke akkurat dyrt for forbrukeren heller, men selskapene tjener millioner av dollar på det. Endret 17. oktober 2006 av BTK Lenke til kommentar
xstian Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 EA er smarte, de som betaler for dette er idioter. 7090903[/snapback] Hehey ENDELIG en som har skjønt det! Rart at det er så lett å henge seg på hets, "lavmål","patetisk" etc. Hvis noen har penger, og det er en mulighet for at de vil gi dem fra seg... Så er det plenty av bedrifter som gjerne vil ha spenna. EA finner en mulighet og bruker den. Så lenge du har valget, altså ikke kjøpe juks, er det ingenting å hate for... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Heh... Hvorfor tror du det er så mange cheat-sider på nettet? Fordi det er populært. Det er ikke fordi nesten ingen bruker dem. Folk henter ned cheats og savegames i haugevis. 7091027[/snapback] Ja, men koder etter at du har spilt igjennom spillet gir jo bare spillet en ny vinkling, og koder er feigt å bruke hele tiden. GTA er jo genialt med koder, men det er feigt hvis du ikke har gjort det uten dem. Lenke til kommentar
duc900ss Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Noe lignende har jo Codemasters holdt på med i mange år. Må f.eks. betale 3 pund (ca 36 kr.) for juksekoder til Racedriver3. Eller ringe til dem og da koster det visst 1 pund i minuttet. Dette har de gjort med mange andre spill og, som Colin McRae serien. Sykt. Men merkelig visst noen gidder å betale.................. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Ja, men koder etter at du har spilt igjennom spillet gir jo bare spillet en ny vinkling, og koder er feigt å bruke hele tiden. GTA er jo genialt med koder, men det er feigt hvis du ikke har gjort det uten dem. Hva så om det er feigt eller ikke? Det har ingenting med saken å gjøre, poenget er bare om folk er villig til å betale for dette eller ikke, og hvis du ser på hvor populært cheats er, og hva annet folk betaler for på Marketplace, så er det ikke så veldig vanskelig å se at det også vil være folk som betaler for dette. Og folk bruker cheats på forskjellige måter, jeg vet om mange som cheater helt fra starten i spillet bare for å dure gjennom, eller andre som laster ned savegames til spill som NFS for å få fete biler å kjøre med, eller få alt av styling tilgjengelig så de kan mekke sine egne biler, uten å jobbe noe særlig for det. Hvis du tror at folk bruker cheats bare etter de har gjennomført spillet så er du naiv. Endret 17. oktober 2006 av BTK Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Hvis du tror at folk bruker cheats bare etter de har gjennomført spillet så er du naiv. 7091177[/snapback] Nei, det finnes nok av disse, som begynner rett på koder, og disse er idioter. Hele spillet blir jo mange ganger dårligere når man bare cruiser igjennom med koder og savegames og annet juks. Hvis man er glad i spill så spiller man uten koder, inntil man har gjort alt og vil se nye aspekter av spillet man har kjøpt. Endret 17. oktober 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Det er mulig du syns de som cheater før de har gjennomført spillet er idioter, men alt dette handler er som sagt penger og hvor vidt noen er interessert i å kjøpe dette, og det tror jeg det er mange nok av til at EA kommer til å tjene en god del penger på dette. De kommer sikkert til å introdusere det samme for andre spill, ikke bare Tiger Woods. Å diskutere om folk som cheater er idioter eller ikke, hører ikke hjemme i denne tråden, det er en helt annen diskusjon, men for å si det sånn, det er ditt spill, det er du som har kjøpt og betalt for det, og jeg syns folk bør gjøre det de blir mest underholdt av, det er ikke alle som har kjøpt f.eks NFS som har tid til å sitte og spille igjennom for å få det feteste av det feteste, eller syns det å bygge seg opp er det kuleste, om disse velger å hente ned en savegame så de kan kose seg med de råeste bilene på de kuleste banene med en gang, og det er sånn de blir best underholdt, så ser ihvertfall ikke jeg ned på de av den grunn. Endret 17. oktober 2006 av BTK Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 La meg nå bare gni dette atter en gang inn i trynet på EA huggers der ute som jeg har had utallige diskusjoner med. Told you so. Jeg vet ikke om noen EA huggers her på forumet, men det er en del som oppfører seg som blitzere ovenfor FRP hver gang EA blir nevnt her, og omtrent fråder rundt kjeften av raseri, så man skulle tro EA hadde voldtatt og drept familien deres. Sa ikke jeg at EA ville solgt bestemora som for litt penger, og fikk tilbake at etvært selskap er ute etter å tjene penger. In your face!! Ethvert selskap er ute etter å tjene penger. Hva er det du prøver å bevise? Jeg gir dere Bevis X i saken. Bevis X? At man kan kjøpe ting som tar timesvis med spilling å låse opp i et spill? Hvis man ikke gidder å bruke 50 timer på å maxe ut en karakter i et spill, hva er da galt med å betale 20-30 kroner på maxe ham ut med en gang om man ikke har tid til å spille så mye? Kan man ikke få gjøre hva man vil med sitt eget spill? Er det galt at EA tilbyr deg muligheten til å gjøre dette? Trenger du å betale for dette, hvis du har lyst til å maxe ut karakteren selv? At det er mulig å synke så lavt, tjene penger på juks. Trodde EA var i det minste litt profesionell til tross for sin uproffesionelle holdning, men akk jeg tok grundig feil. Juks er Gamer.no sitt ord her. Synes det er en ganske upresis definisjon. Så neste blir vel at du får kjøpt juksekoder i butikken, med cover og alt. Tiger woods hyllekant 1. Tiger woods cheats, hyllekant 2. Pris, tja, 400 kr for kodene kanskje? 7088985[/snapback] Det har du fått kjøpt i alle år. Guidebøker, kalles det. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Nå begynner jeg å få mine mistanker om hvorfor det er så få ligaer i xbox 360 versjonen av FIFA 07... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg