H.M.Kongen Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 windows live messenger bruker jeg.. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 hvor fant du policies mappa? Jeg finner den ikke der hvor det står at den skal være i den fix'en :S Lenke til kommentar
hotstepper Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 For å informere bruker jeg også Windows Live Messenger nå. Lenke til kommentar
hotstepper Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 hvor fant du policies mappa? Jeg finner den ikke der hvor det står at den skal være i den fix'en :S 7091432[/snapback] Hvilken fix? Url? Lenke til kommentar
hotstepper Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Sliter fortsatt.. Noen med eksakt samme problem som meg, "kommer ikke inn med en adresse, men kommer inn med en annen", som har klart å fikse det? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 jeg skrev inn regedit i kjør,også inn på hkey current user også software-microsoft-msn messenger..jeg slettet policies mappa som ligger under msn messenger også restartet jeg messengeren. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Sliter fortsatt.. Noen med eksakt samme problem som meg, "kommer ikke inn med en adresse, men kommer inn med en annen", som har klart å fikse det? 7092347[/snapback] Fungerer webmessengeren for deg da? Hvis ikke nytter det ikke å herje lokalt på en maskin da jeg tipper at Microsoft må fikse opp i det. TIl informasjon slutter bare innloggingen der for min del så tipper at MS har problemer et sted. Lenke til kommentar
hotstepper Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Sliter fortsatt.. Noen med eksakt samme problem som meg, "kommer ikke inn med en adresse, men kommer inn med en annen", som har klart å fikse det? 7092347[/snapback] Fungerer webmessengeren for deg da? Hvis ikke nytter det ikke å herje lokalt på en maskin da jeg tipper at Microsoft må fikse opp i det. TIl informasjon slutter bare innloggingen der for min del så tipper at MS har problemer et sted. 7092469[/snapback] Nei, webmessenger funker ikke.. Så jeg ser lite grunn til å balle rundt på maskinen jeg også.. Men jeg er desperat og lite erfaren når det gjelder slike ting. Ei venninne av meg skiftet e-postadresse for noen dager siden pga. at hennes "klikket". Sikkert dette som skjedde med henne også. Jeg vil ikke skifte adresse Jeg synes dette er ganske sykt. At problemet liksom ligger i accountene våre. Sendte MSN Norge-support en e-post tidligere i dag jeg også, men har ikke fått svar. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg akter heller ikke å skifte addresse så satser på at ting ordner seg, virker hvertfall så problemet finnes litt rundt omkring om dagen. http://www.microsoft.com/windowsxp/expertz...n&cr=US&m=1&p=1 http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=503865 Lenke til kommentar
hotstepper Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jepp, får håpe d ordner seg. Er ganske stressa Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Samme problem her. Trodde det var ruteren eller firewallen som hindret noe, så jeg resatte ruter, avinstallerte firewall og herjet med registeret uten hell. Det er litt rart, siden jeg får både brukt Web Messenger, og Trillian. Men nyeste versjon av Live Messenger funker dårlig. Exit MSN Live Messenger, then click this one: http://messenger.jonathankay.com/downloads...sgrsettings.reg Denne funket faktisk Endret 18. oktober 2006 av fredriri Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Fikset seg for meg nå. MEn vet ikke hvorfor Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 jeg har forsåvidt samme problem men jeg får ikke opp feilmld,den prøver bare og logge på i det uendelige..men det som er rart er at jeg kommer på med samboeren min sin msn adresse.har ikke prøvd annen pc for det har jeg ikke.har kun hatt problemet 1 times tid men irriterende nok det. 7090122[/snapback] Dette problemet fikk jeg også med Live Messenger før helga. Jeg løste det ved å legge inn gode gamle Messenger 7.5.jeg skrev inn regedit i kjør,også inn på hkey current user også software-microsoft-msn messenger..jeg slettet policies mappa som ligger under msn messenger også restartet jeg messengeren. 7092449[/snapback] Da jeg har litt mer lyst på MSN Live (selv om den er litt buggy), så får jeg prøve dette jeg og.... @Ueland: En msn-adresse skal vel ikke bare slutte å virke sånn helt av seg selv. Du får opplye oss om hva microsofts support-avdeling kan hjelpe til med.. Kan det hjelpe å registrere e-posten for MSN? https://accountservices.passport.net/reg.sr...56&sl=1&lc=1044 Lenke til kommentar
Henore Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Samme problem her, får ikke logget med @hotmail.com, prøvd på live, 7.0 og 7.5 .. Vanligvis får jeg kjapt en error om ikke tilgjengelig service, retryer og får en evighets-pålogging.. Webmessenger funker like dårlig. Alt funker derimot med @gmail.com , eneste problemet er da kontaktlista, som er mer eller mindre umulig å få tak i, uten å måtte adde alle manuelt på nytt. En smart kar sa at jeg kunne lagre kontakt lista i outlook ved å logge på hotmail accounten der, nytt for meg var at microsoft har begynt å ta penger for å kunne logge på hotmail via outlook. NICE. 3 dager siden det streika for meg btw, skulle bytte til borte-status og poff, no more messenger for me. =/ *håpe på fix snart* edit: har prøvd alle reg fixes og slette policy og alt også, nothing. Endret 18. oktober 2006 av Henore Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Nå fungerte det helt plutselig her (noe det ikke gjorde for 10 minutter siden), uten at jeg enda har fått svar fra MSN på hvorfor.. Lenke til kommentar
larsr Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Har hatt samme problemet i 2 dager nå, ingen av fix'ene presentert her har fungert. Fryktelig irriterende!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Nå fungerte det helt plutselig her (noe det ikke gjorde for 10 minutter siden), uten at jeg enda har fått svar fra MSN på hvorfor.. 7095591[/snapback] Så fint Har hatt samme problemet i 2 dager nå, ingen av fix'ene presentert her har fungert. Fryktelig irriterende!! 7095689[/snapback] Merkelig, har aldri hatt det problemet før. Snodig at hos mange av oss virka ikke MSN/WLM. Men ikke hos alle... Lenke til kommentar
hotstepper Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Sjekket i dag da jeg kom hjem fra skolen, og YES, det funket Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 [ .. masse tekst .. ]7095145[/snapback] Da fikk jeg re-installert MSN Live. De som sliter med uendelig lang pålogging (login-logoen bare snurrer, snurrer og snurrer uten resultat) kan følge denne veiledningen for å få MSN Live til å virke (kopiert fra http://messenger-support.spaces.live.com/b...#33;6969.entry) Først: Lukk msn (høyreklikk på ikonet nedet ved klokka, velg avslutt) 1 Start 'regedit' (Start -> Run/Kjør -> Skriv Regedit [enter] ) 2 Finn "HKEY_CURRENT_USER", åpne denne 3 Klikk på "software" 4 Klikk på "microsoft" 5 Klikk på "MSNMessenger" 6) Nøyaktig hvilke(n) fil(er) det er som skaper trøbbel i MSNMessenger vet jeg ikke, en enkel løsning er derfor og slette alle sammen. Selv slettet jeg alt, med unntak av to filer som jeg tok vare på: "ShowCustomEmoticons" og "ShowEmoticons" slettet jeg ikke, da jeg tenkte at disse inneholder info om emoticons som er lagt til av brukeren. Undermappene i MSNMessenger slettet jeg. Deretter startet jeg opp MSN Live, og logget på! (Det kom først en feilmld, fordi MSN Live må gjenopprette det som ble slettet. Trykk "logg på" igjen, og du er pålogget) Lenke til kommentar
Tech9 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 MSN Live. De som sliter med uendelig lang pålogging (login-logoen bare snurrer, snurrer og snurrer uten resultat) kan følge denne veiledningen for å få MSN Live til å virke (kopiert fra http://messenger-support.spaces.live.com/b...#33;6969.entry) Først: Lukk msn (høyreklikk på ikonet nedet ved klokka, velg avslutt) 1 Start 'regedit' (Start -> Run/Kjør -> Skriv Regedit [enter] ) 2 Finn "HKEY_CURRENT_USER", åpne denne 3 Klikk på "software" 4 Klikk på "microsoft" 5 Klikk på "MSNMessenger" 6) Nøyaktig hvilke(n) fil(er) det er som skaper trøbbel i MSNMessenger vet jeg ikke, en enkel løsning er derfor og slette alle sammen. Selv slettet jeg alt, med unntak av to filer som jeg tok vare på: "ShowCustomEmoticons" og "ShowEmoticons" slettet jeg ikke, da jeg tenkte at disse inneholder info om emoticons som er lagt til av brukeren. Undermappene i MSNMessenger slettet jeg. Deretter startet jeg opp MSN Live, og logget på! (Det kom først en feilmld, fordi MSN Live må gjenopprette det som ble slettet. Trykk "logg på" igjen, og du er pålogget) 7098837[/snapback] Takk, dette virket. Har slitt med evigvarende pålogging siden fredag, men nå ble altså greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå