Gå til innhold

Splinter Cell:DA review "Spoiler"

Dec

Anbefalte innlegg

Gamereactor: 8/10

Grei nok karakterer så langt, uansett ett kjøp for meg!!

Edit: forøvrig en syltynn anmeldelse, gjør ett stort poeng av grafikk forskjellen på ordinær tv vs. HD tv. Har HD tv selv, så greit nok  for meg, men ikke sett at andre har poengtert det overhode iforhold til SP:DA.

7101210[/snapback]

Problemet er vel sannsynligvis at det er informasjon(Tekst, grafikk, etc, etc) som er laget i en slik oppløsning at man ikke kan tyde det ordentlig i SD.

Men... uansett.... Gamespot sin "Vi gir dette spillet bra karakter for å få ekslusiv informasjon!"-poengsum er vel omtrent akkurat 8.0 så jeg ville ikke stolt for mye på artikkelen. Men i og med at de ekslusive reviewene på GS og IGN begge holder seg unna toppkarakteren, så tror jeg at det er rimelig god sjanse for at det viser seg ikke være det beste Splinter Cell noensinne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men i og med at de ekslusive reviewene på GS og IGN begge holder seg unna toppkarakteren, så tror jeg at det er rimelig god sjanse for at det viser seg ikke være det beste Splinter Cell noensinne.

7101853[/snapback]

Tror det er ganske stor sannsynlighet for at det er det beste splinter cell noensinne, hvis man ser vekk i fra når de ble utgitt.

Lenke til kommentar
Men... uansett.... Gamespot sin "Vi gir dette spillet bra karakter for å få ekslusiv informasjon!"-poengsum er vel omtrent akkurat 8.0 så jeg ville ikke stolt for mye på artikkelen.

Fra Gamespot:

You never see exclusive reviews on GameSpot because we never ask for them, nor would we accept them. We believe that to barter with reviews is to invite a potential conflict of editorial interest. Therefore, our relationship with our audience is far too important to be risked for the sake of just being the first to tell you how a high-profile game turned out. In fact, we actively discourage game publishers from doling out exclusive reviews to anybody.

Review guide lines

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Første gang jeg har spilt et spill fra splinter cell serien og har nettopp gått igjennom single player delen av spillet. Prøvde å teste MP delen tidligere i dag, men var så mye stress med XBL serverne og alt det der at jeg gikk heller bare gjennom SP først.

Hadde ikke noen problemer med å lese tekst og slikt (kjører hdtv på projektor). Kan hende det er 360'en min som tuller litt men jeg merket litt artifacts (?), og den låste seg 3-4 ganger iløpet av dagen/kvelden. Den låste seg hele tiden når jeg skulle bruke datamaskiner og slikt. Er en fancy liten animasjon som kommer opp.

Ellers var lyd, grafikk og gameplay kjempebra. Av og til fikk man litt toskete kameravinkler og man måtte gå forsiktig hit og dit for å få full kontroll, men det var ikke noe stort problem. Eneste som jeg ikke likte er noe man blir å oppleve mens man spiller singleplayer (vil ikke spoile så kan ikke si noe mer om det).

@stekri88

Jeg sjekket innom MP delen tidligere og så noe coop der ja. Er ikke sikker på hva det var men det var noe som het coop challenge. Det var tre grupper eller noe sånnt med 6 brett i hver gruppe, hvor du kunne få gull, sølv og bronsje i hver challenge. Er ikke sikker på hva de innebærer men er sikkert noen som har testet.

Lenke til kommentar
Første gang jeg har spilt et spill fra splinter cell serien og har nettopp gått igjennom single player delen av spillet. Prøvde å teste MP delen tidligere i dag, men var så mye stress med XBL serverne og alt det der at jeg gikk heller bare gjennom SP først.

Hadde ikke noen problemer med å lese tekst og slikt (kjører hdtv på projektor). Kan hende det er 360'en min som tuller litt men jeg merket litt artifacts (?), og den låste seg 3-4 ganger iløpet av dagen/kvelden. Den låste seg hele tiden når jeg skulle bruke datamaskiner og slikt. Er en fancy liten animasjon som kommer opp.

7101916[/snapback]

Har spilt i mange timer og ikke fått noe artifacts eller låst seg.

Har du spilt gjennom SP på en dag?

Lenke til kommentar

ok all tvil til side splinter cell double agent er uten tvil det RÅESTE spillet jeg har prøvd online! jeg lover dere folkens dette spillet er helt genialt!! bare multiplayeren er verdt pengene i seg selv!kom igjen vi trenger flere nordmenn online!!

Lenke til kommentar
Har spilt i mange timer og ikke fått noe artifacts eller låst seg.

Har du spilt gjennom SP på en dag?

7101928[/snapback]

Jepp, eller teknisk sett så tok det to dager siden vi ble ferdig i natt rundt tre.

Tok alt på medium. Merket ikke at det låste seg mere den kvelden så kan hende at det var helt tilfeldig.

Mangler bare et par småting på singleplayer delen ("mini spoiler"):

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Mangler en unlock på ett av de første brettene, en fingerprint fra JBA og en sånn professional profile på ett JBA medlem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...