Gå til innhold

Splinter Cell:DA review "Spoiler"

Dec

Anbefalte innlegg

IGN: 9.0

NB! Stor spoiler advarsel ved å lese teksten på IGN sin review!!

Vurderer å prøve meg på Sam Fisher sine krumspring igjen, dette virker lovende!

Noen som vet om man har mulighet til å save underveis? Eller har serien fortsatt det frustrerende checkpoints systemet?

Endret av Dec
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om man har mulighet til å save underveis? Eller har serien fortsatt det frustrerende checkpoints systemet?

7087491[/snapback]

begge deler er mulig :)

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

7087491[/snapback]

7087503[/snapback]

Glimrende!! :)

Lenke til kommentar

7087491[/snapback]

7087503[/snapback]

Supert, digger når spill har begge. Checkpoints når de passer eller jeg glemmer å save og save om checkpoint ligger på ett dumt sted ^^

Lenke til kommentar
Det er vel ute i butikkene i dag ?

får vel ta turen innom elkjøp

7087553[/snapback]

Det kommer på fredag

7087650[/snapback]

Det var da lenge til.

Da klarer jeg å vente en uke så jeg får pro evolution, etter det så kommer gears of war.

Lenke til kommentar

9.0 på IGN?

Det kan jo bety så mangt. Det kan f.eks bety at Ubisoft gja IGN en liten ekslusiv avtale, og at spillet er bra nok(8.5 + 0.5)

Eller at Ubisoft gja IGN en stor ekslusiv avtale, og at spillet er kjedelig(9.0 + 0.0)

Eller at spillet faktisk er bra.

Er det noen som vet? Nei, det er nok en hemmelighet IGN vil ta med seg i graven.

Men uansett har jeg lært av erfaring å ikke stole på IGNs reviews, særlig ikke når de er først ute på markedet. Eternal Darkness 9.4, noen?

Lenke til kommentar

*Presentation

High production values create a thick, heavy atmosphere and a rich in-depth storyline. Yes, a real storyline. Excellent interface, objective pages and menus.

Bra. Var vel gamespot som skreiv at historia var døll, og at characters var under-developed. ( ? )

Rettelse:

Det var OXM som skrev følgende:

SPLINTER CELL: DOUBLE AGENT 9

+Hugely diverse single-player campaign.

+Trust system is excellent

+Forgiving yet extremely challenging

+Sublime multiplayer

+Free moneyhats for this opinion

-Underdeveloped characters and plot

6966034[/snapback]

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

dere må lære dere å være deres egne "meta-critics" selv liker jeg IGN sine reviews men som med alle anmeldeleser så leser jeg mellom linjene (ja man må lese all teksten) og finner ut om spiller er noe for meg. jeg vet som regel om konseptet er noe jeg liker men jeg aner jo ikek om spillet er fks "broken"

så leser jeg flere anmeldelser rundt om rking å ser hva som generelt menes om det.

tenk om jeg skulle basere hele min mening bare på IGN son God Hand review?

tsk tsk...vil ha God Hand jeg:P

Lenke til kommentar
hvis de har fått betalt for å skrive fordelaktige reviews så er det ganske alvorlig da.

7087815[/snapback]

Ikke egentlig. Det er helt vanlig for større spillmagasiner og websider. EDGE har skrevet om det flere ganger. Det er grunnen til at de fleste store spill alltid får de beste kritikkene i de aller første reviewene, så daler reviewene litt i tiden etter. Gå inn på Gameranking.com hvis du vil se det med egne øyne. Det erofte veldig lett å se.

Syntest IGN gir bra pekepinner jeg... sjeldent de har sviktet for min del, og ikke minst syntest jeg Eternal DArknes fortjente den karakteren :)

7087819[/snapback]

Eternal Darkness var bra det, og traff min smak 100%. Et av mine absolutte yndlingsspill. Men det betyr ikke at det fortjener 9,4 fra en webside som ikke retter seg mot fanatiske Lovecraft fans som meg. Særlig ikke når reviewet er basert på de falske antagelsene om at spill er godt over 30 timer langt og at Magisystemet er dynamisk slik at man kan lage sine helt egne spells, slik som IGN påstod.

Lenke til kommentar

9.0 Presentation

High production values create a thick, heavy atmosphere and a rich in-depth storyline. Yes, a real storyline. Excellent interface, objective pages and menus.

9.0 Graphics

This gorgeous game is layered with multiple textures, special effects, and slick animations. It delivers 30 FPS with occasional drops in both single and multiplayer modes.

9.5 Sound

Excellent sound effects coincide with the dynamic soundtrack. There is surprisingly worthwhile dialog.

9.0 Gameplay

Sharper AI and more NPCs help to create a tighter stealth game. A wide variety of levels plus branching storylines equal great Splinter Cell.

9.0 Lasting Appeal

The single-player game is about 8-10 hours; but you'll want to play it again. The 3-on-3 MP mode is more accessible than Chaos Theory's co-op mode and is progressively more fun.

9.0

Outstanding OVERALL

(out of 10 / not an average)

Lenke til kommentar
9.0 på IGN?

Det kan jo bety så mangt. Det kan f.eks bety at Ubisoft gja IGN en liten ekslusiv avtale, og at spillet er bra nok(8.5 + 0.5)

Eller at Ubisoft gja IGN en stor ekslusiv avtale, og at spillet er kjedelig(9.0 + 0.0)

Eller at spillet faktisk er bra.

Er det noen som vet? Nei, det er nok en hemmelighet IGN vil ta med seg i graven.

Men uansett har jeg lært av erfaring å ikke stole på IGNs reviews, særlig ikke når de er først ute på markedet. Eternal Darkness 9.4, noen?

7087775[/snapback]

Med andre ord. Du bare driter i å lese anmeldelser og tester selv, enkelt og greit.

For min del stoler jeg på IGN

Lenke til kommentar
Med andre ord. Du bare driter i å lese anmeldelser og tester selv, enkelt og greit.

For min del stoler jeg på IGN

7088150[/snapback]

Nei, jeg leser anmeldelser. Jeg leser bare alltid ifra et par forskjellige kilder, og jeg ignorerer som oftest de første "ekslusive" anmeldelsene, siden faktisk pleier å være litt oppblåst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...