Darth MToffy Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 På Mythbusters har de jo greid å åpne en lås med fingeravtrykkleser som ifølge produsenten "aldri hadde blitt knekt" med bare en fotokopi av et fingeravtrykk.. 7088127[/snapback] Hvilken episode/serie? 7088227[/snapback] Det gjøres i en av de siste episodene i sesong 3.. Sjekk tv.com.. Og det ble gjort på en slik "biometrisk" scanner. Til slutt endte de opp med å lure scanneren med en papirkopi av fingeravtrykk. De bare la papirlappen på fingeren og vips var låsen åpen.. Det vittige var at en superbillig usb-sak for pc funket bedre enn den biometriske scanneren som "aldri var knukket" Rimelig skeptisk til fingeravtrykk scannere etter det programmet ja. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Næææ'... Funker ikke. Fingeravleseren er biometrisk, dvs. det må være liv i finger'n. En avklippet finger vil ikke fungere. Hva? Det er nok ganske få slike som er avanserte nok til å finne ut om fingeren lever eller ikke og det syntes jeg heller ikke ligger i ordet "biometrisk". Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 utklipp av mythbusterepisoden: http://www.youtube.com/watch?v=oXyFmieZjiE Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 tror jeg nesten må teste om det går å kopiere fingeravtrykket mitt Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 tror jeg nesten må teste om det går å kopiere fingeravtrykket mitt 7090295[/snapback] CTRL+C? Rart det er så enkelt. Lyst til å teste fingerprinten jeg og Lenke til kommentar
asimov Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 var vel nesten bare å slikke på fingeravtrykket så var det "biometrisk" nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå