kristofo Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Problemet er altså at det jeg taster inn i programmet fra tastaturet vises som andre tegn på skjermen, og gjør det umulig for meg å bruke det. Jeg kjører programmet i Windows XP og det er originalt laget for DOS. Jeg greide å fikse det for et par år siden, men har dessverre glemt hvordan jeg gjorde det... Noen som vet hva jeg må gjøre for å få det til å virke? Lenke til kommentar
b21a Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Bytte til engelsk tastaturoppsett i kontrollpanel? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Kan du gi noen eksempler på hva du får? Hva får du trykker på A-staten? Hva fpr du når du trykker på Ø-tasten? Lenke til kommentar
kristofo Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Bytte til engelsk tastaturoppsett i kontrollpanel? 7087441[/snapback] Det var det, ja! takkesen takk Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 mode con codepage select=850 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå