Thlom Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Har tenkt å kjøpe meg ny pc. Hat funnet ut hvilke deer jeg skal ha, men sliter med tastatur og skjerm. Jeg vil helst ha ett standard tastatur, uten fancy knapper og annet tull. Gjør ikke noe om det er stilig noen som vet hvor jeg kan få tak i ett slikt tastatur? Og skjermen er jo noe av det viktigste. Er det smart å kjøpe en 15" LCD skjerm til +/- 4000 kroner, eller bør jeg investere i en 19" CRT til omtrent samme prisen? Skjermen bør jo være bra, siden det er den jeg ser på halve dagen. Så kanskje en ide å legge enda mer penger i skjerm. Noen tips? [ endret av olsen den 2002-11-06 11:22 ] Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Quote: Den 2002-11-06 11:21, skrev olsen:Jeg vil helst ha ett standard tastatur, uten fancy knapper og annet tull. Gjør ikke noe om det er stilig... Vet ikke helt hva du mener med "fancy" knapper, men Apples tastatur er gode og behagelige (USB) har dessuten to USB porter, noe som er nyttig hvis du har USB-mus og dessuten hvis du trenger å koble til digitalkamera etc... Quote: Og skjermen er jo noe av det viktigste. Er det smart å kjøpe en 15" LCD skjerm til +/- 4000 kroner, eller bør jeg investere i en 19" CRT til omtrent samme prisen? Hvis ikke plass er noe problem, ville jeg klart gått for 19" CRT. Blir jo veldig mye større arbeidsflate da! Hadde alternativet vært 17" LCD hadde jeg ikke vært like skråsikker... :smile: [ Denne Melding var redigert av: NickFalk på 2002-11-06 12:57 ] Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 NickFalk skrev (2002-11-06 12:55): Vet ikke helt hva du mener med "fancy" knapper, men Apples tastatur er gode og behagelige (USB) har dessuten to USB porter, noe som er nyttig hvis du har USB-mus og dessuten hvis du trenger å koble til digitalkamera etc... Med fancy knapper mener jeg slike internett knapper som gjerne er øverst på tastatur. Slike knapper som alle tastatur har, men som ingen bruker. Finner ikke apple tastatur på apple.com, hvor kan jeg kjøpe de? EDIT: Jeg fant, men det stod ingenting om de funket på PC. Jeg regner emd at de gjør det. Virker som ett alternativ. Hvis ikke plass er noe problem, ville jeg klart gått for 19" CRT. Blir jo veldig mye større arbeidsflate da! Hadde alternativet vært 17" LCD hadde jeg ikke vært like skråsikker... :smile: Plass er ett lite problem. er ikke helt sikker på hvor jeg skal ha maskinen enda. Jeg vil gjerne ha en LCD skjerm, helst en 17". Jeg får sjekke litt ut priser o.l. [ endret av olsen den 2002-11-06 13:54 ] Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Hvis du skal ha ny 17" LCD skjerm burde du helt klart kjøpe den nye Hitachi skjermen med 12ms rise og 4ms fall time. Se test her: http://www.gamepc.com/labs/view_content.as...inchlcds&page=1 Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 Quote: Spaz skrev (2002-11-06 14:00):Hvis du skal ha ny 17" LCD skjerm burde du helt klart kjøpe den nye Hitachi skjermen med 12ms rise og 4ms fall time. Se test her:http://www.gamepc.com/labs/view_content.as...inchlcds&page=1 Er den så ny at den ikke har kommet til webshopene enda, eller er det are jeg som er blind? Lenke til kommentar
meastp Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Hei! Jeg vil anbefale en (19") LG Flatron 995FT + (plus). Denne har jeg selv og er meget fornøyd med den. (Spesielt den flate "bildeflaten"). Koster rundt 4000,- mvh, Mats Taraldsvik Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 Quote: meastp skrev (2002-11-06 17:44):Hei!Jeg vil anbefale en (19") LG Flatron 995FT + (plus).Denne har jeg selv og er meget fornøyd med den. (Spesielt den flate "bildeflaten").Koster rundt 4000,-mvh,Mats Taraldsvik Ligger faktisk på rundt 3000,- :smile: Skal sjekke den nøyere ut! Takk for svar :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå