NERV Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har en gammel Compaq router som jeg en gang i tiden satt opp med passord til trådløst overføring for å koble til en bærbar. Så skulle jeg kobble den bærbare til skolen og gjorde en del forandringer på skolens connection point som ikke virket. Når jeg kom hjem fortsatte jeg og leke litt men glemte at jeg da forandret oppsettet på hjemmenettverket fra den bærbare, så jeg mistet oppsettet og husket ikke passordet for å koble til på nytt. Jeg resatte routeren og skrev in nytt passord. Problemet er at jeg ikke kommer inn alikevell. Jeg får en begrenset eller ingen forbindelse på den bærbare og en windows systemfeil melding på den stasjonære hvor det står at det finnes en IP-adressekonflikt med et annet system på nettverket. Jeg har også i samme tid forandret en del på routereoppsettet for å få en passiv adresse til DC++, men det har vel forsvunnet når jeg resatte? Jeg har også fornyet IP adresse i routeroppsette uten at det gjorde noen forskell. Noen ideer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå