Snublefot Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Kjæresten min fikk grafikkort. Av og til må han få ting han virkelig har lyst på å, ikke bare hva jeg vil han skal ønske seg. Lenke til kommentar
jlek Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Kjæresten min fikk grafikkort. Av og til må han få ting han virkelig har lyst på å, ikke bare hva jeg vil han skal ønske seg. Godt denne ble bumpet, den er jo uhyre aktuell. Så, hva gir man til sin kjære? Fyr løs med råd! Gudene vet jeg trenger dem ... Lenke til kommentar
Zalarox Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg ga en lue( hu ønska seg en hævv ) og et smykke:) et tips kan være å gi noe symbolsk.. Som når kyssa dere første gang? Var det i snøvær?= gi en sånn *ristepåsåsnørdetting*. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Vurderer å gi henne en paprikaplante (aller helst en fult utvokst en) Noen som vet hvor det kan skaffes??? Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 21. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2011 Det store sjakktrekket her er jo å gjøre gaven personlig med et søtt kort og noen fine ord. Gjærne pynte litt i en fin boks og i det hele tatt lage det søtt og romantisk Da er det nesten ett fett hva som er nede i boksen. 1 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 Og da har vi kommet til 2011. Hva er blir deres julegave til kjæresten ? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Tidlig julegave iår: https://www.feras.no/TradePoint/Item_View?itemNo=CI%20EG2200-51E Edit: Vore ilag i 7 år Endret 9. november 2011 av tharshan Lenke til kommentar
freediverElisabeth Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 I år tenkte jeg faktisk på å gi kjæresten en stjernekikkert (noe han har ønsket seg siden han var 18) og et gavekort på en helikoptertur over Oslo Tror det slår bra ann! Vi har vært sammen i 1år+3mnd, så kjenner han godt nok til å vite hva han ønsker spørs om han finner ut hva jeg vil ha da.... Lenke til kommentar
Huni Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Håper noen kan hjelpe meg med gave til dama. Ho er 25 år, lite jålete av seg og ikke interessert i tekno-duppedinger. Vi har vært sammen i nesten 3 år. Som studenter flest er budsjettet litt stramt. Tidligere år har jeg gitt personlige gavekort, bilder, laget eget fotoalbum og lignende. Dette er gaver som har falt godt i smak, men jeg kan jo ikke gi det samme hvert år! Vi skal ha en langweekend i Stockholm nyttårshelga. Kanskje det er noe jeg kan gi ho i forbindelse med turen? Alle tips mottas med STOR takk! Lenke til kommentar
M00ds Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Årets julegave: - weekend i paris - diamantsmykke Satser på at det blir en vinner! 3 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Har kjøpt to stoppeklokker, to dvd'er, en stor strikkegenser, en flaske med toffee vodka, ny mikrofon til pcen, samt bøker for å lære norsk (han er engelsk). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå