ATi-Radeon Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Ga min kjærste 2volcom tee's, volcom sokker og parfyme osv. Var det for lite?;O Har vært sammens snart 2månder. Håper hun liker det, får vell snakke med henne når hun åpner det:) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Ati: Det høres ut som en knallgave etter så kort tid. Det er ofte usikkert hvor mye man skal bruke, men jeg tror du traff blink der. Du må ihvertfall ikke føle at det var for lite, da det virker som det gikk en del tanke bak gaven. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Var ikke kjæresten men... Kjøpte lite sett til henne. Sølvsmykke med passende øredobber.. Hu var med å valgte dem selv så blir jo ikke en overaskelse, men hun ble meget fornøyd. <3 Tenkte jeg kunne gi henne hjemmemekka gavekort av noe slag... Forslag motaas med takk... Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Kjøpte en topp og bukse til 500kr jeg. Synes det var bedre å kjøpe noe hu kan bruke, ikke noe som bare står å støver som f.eks bamser og alt det der. Det gjorde vi når vi nettopp hadde blitt sammen (nå har vi vært sammen i over 2 år) Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg har ingen kjæreste. Kanskje like greit, jeg synes det er så vanskelig å finne den rette gaven. Nå er jo jeg en gave, da. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg har ingen kjæreste. Kanskje like greit, jeg synes det er så vanskelig å finne den rette gaven. Nå er jo jeg en gave, da. 7569076[/snapback] Hvis du er en gave, så er jeg rette personen å gi den til... (Nei, jeg har ingen kjæreste å gi gaver til heller ) Lenke til kommentar
RIP Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Siden ho aldri har vært i syden før, så blei de en sydentur Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hun fikk et par stoore villsvintøfler, undertøy, et korsett, og en ring fra H&M til 29,90,-, uten at jeg tok av prislappen, hehe ... Ringte senere i kveld og ba hun gå til en hylle og flytte litt på et bilde, bak der lå det en ordentlig ring. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Veske fra Friis og en vibrator av typen Mr. Rabbit. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) En film jeg vet hun ønsket seg. (Måtte få en av vennene hennes til å lure henne fra å kjøpe den.) Et bilde jeg tok selv i en kul (kinda gotisk?) ramme. (Bildet: http://www.deviantart.com/deviation/392372...e+-in%3Ascraps) Klemmeboken (Gav henne også et brev, men vet ikke om det teller...) Endret 24. desember 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 gav hun armband, men leker med tanken pa a kjope henne en stooor bamse her nede, som hun skal fa neste gang jeg ser henne. Snart 3 mnders jubileum Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Øredobber fra glitter og minnebrikke til mobilen (1gb). (Sum: Ca. 680kr) Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Veske fra Friis og en vibrator av typen Mr. Rabbit. 7571272[/snapback] Ehm, sa ikke jeg at jeg ønsket meg dobbeldong, lilla? LarsP fikk en coctailvest fra Moods Of Norway og en svart skjorte fra LEE. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 En diamantring og tøfler Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 vibrator av typen Mr. Rabbit. 7571272[/snapback] Oh, dama di må vel være i himmelen med den der Det er vel mer en tidlig 25. desember julegave eller? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Den her var hyggelig å se nå regner med at det er 14 dagers returrett på gull og diamanter Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Trond fikk 1stk Logitech Harmony Universalfjernkontroll + gavekort på seilflytur Jeg fikk diamantøredobber Lenke til kommentar
zatux Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Husk at en gave er like mye verdt som den kjærlighet den er kjøpt med. Tenk ikke bare i enheter, kroner og ører - gutter og jenter. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Husk at en gave er like mye verdt som den kjærlighet den er kjøpt med. Tenk ikke bare i enheter, kroner og ører - gutter og jenter. 7573982[/snapback] Det har du rett i, men! Think outside the box Lenke til kommentar
truls- Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Damen vil elske dette: Wishpearl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå