Arinomi Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Jeg skal muligens gi henne Half-Life 2 Lenke til kommentar
blueeyez Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Oysfaerg: Jeg leser_aldri_dine innlegg Hmm... Enig i mye av det dere skriver: Ønsker meg masse gjennom hele året, men når november/desember kommer, så aner jeg ikke hva jeg skal skrive på ønskelista! Men, julegave til min Øystein er myyye værre! Julegave + bursdagsgave til han i Januar... I need some help! Og ikke nevn Xbox360, stor tv, pc-utstyr, teknisk gadgets... for begynner å bli lei av att stua renner over av hans pc-utstyr Oysfaerg: Ikke les dette Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Oysfaerg: Jeg leser_aldri_dine innlegg Hmm... Enig i mye av det dere skriver: Ønsker meg masse gjennom hele året, men når november/desember kommer, så aner jeg ikke hva jeg skal skrive på ønskelista! Men, julegave til min Øystein er myyye værre! Julegave + bursdagsgave til han i Januar... I need some help! Og ikke nevn Xbox360, stor tv, pc-utstyr, teknisk gadgets... for begynner å bli lei av att stua renner over av hans pc-utstyr Oysfaerg: Ikke les dette 7227908[/snapback] der kom forklaringen på det han skrev til meg gi han en mobil og et gavekort fra meg når han er lei den, da kan jeg finne feil og skaffe han ny Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Jeg skal ikke gå i detalj om hva jeg skal kjøpe, men det kommer til å bli personlig. Jeg har et par idéer, som jeg sannsynligvis kommer til å bruke, men jeg kunne fortsatt trenge flere idéer. De pleier å komme når jeg vandrer inn og ut av butikker. Fotoalbum er en god idé, men jeg har ikke nok bilder å bruke. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Noen som vet om en kul tlf til dama... bør ha mp3 spiller. Tenkte litt på denne Endret 7. november 2006 av TommyTheGun Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Det jeg skriver her, leser dama mi, så da skriver jeg det ikke! haha! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Jeg har ingen kjæreste, men blir nok sendt en julegave, ja Liker ikke å kjøpe gaver, jeg vil gi noe som er fra MEG, noe personlig, og ikke fra alle andre. Vanskelig. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Det kommer jo an på jenta da. Personlig hadde jeg blitt glad for spill eller noe. Men mange jenter blir veldig glad for smykker. =) Tips: ta henne med om du skal kjøpe smykke,ring o.l. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Det er ikke akkurat så kult å være med å kjøpe sin egen julegave da. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Det er ikke akkurat så kult å være med å kjøpe sin egen julegave da. 7242529[/snapback] Det kommer jo litt an på da, ikke noe galt i å kjøpe en liten julegave til seg selv, er det vel? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Det er ikke akkurat så kult å være med å kjøpe sin egen julegave da. 7242529[/snapback] Det kommer jo litt an på da, ikke noe galt i å kjøpe en liten julegave til seg selv, er det vel? 7242557[/snapback] Jo, når det "er" fra kjæresten din så er det noe galt. Jeg mener at man kan lage noe. Dette har ikke med pris og gjøre, men at det kan faktisk være personlig. Skrive et brev (Med handa), lage en cd med favoritt musikken hennes/hans, eller musikk som minner henne/han om deg. Sy sammen en film med bilder av dere sammens med no musikk. Slike ting varer evig, kanskje ikke fysisk evig. Men de setter seg i hodet. Så kan du jo eventuelt kjøpe noe utenom, en ring eller noe. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Det er ikke akkurat så kult å være med å kjøpe sin egen julegave da. 7242529[/snapback] Det kommer jo litt an på da, ikke noe galt i å kjøpe en liten julegave til seg selv, er det vel? 7242557[/snapback] Er ikke heeeelt det jeg mener. Jeg mener at dersom man skal kjøpe noe man vil at noen skal bruke kan det være greit å ta med personen så den kan peke ut diverse ønsker i butikken. Er ikke vits i å gjøre dama skuffa liksom. Og om du skulle kjøpe noe uten henne og hun ikke liker det er det pinlig for henne å bytte det. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Tror muligens det var jeg som misforstod sakens gang en smule, hehe, jeg tenkte mest på en gave til man kjøper til seg selv, fra seg selv... Så kom jeg til å tenke på trådens tittel... Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Jammen da så =) Off topic: Gabriel Heinze er en hellig argentiner! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 da var egentlig handlelisten ferdig: kjæresten får et armbånd av sølv, så bilde og falt pladask for det. Håper bare hun liker det. Ikke at hun ble blid når jeg hintet om prisen, men pytt til mine andre venner så venter det en spesiell jul, har overgått tidligere år litt for enkelte (litt må de få når jeg stort sett jobber 3-4 dager minst hver uke) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. november 2006 Rapporter Del Skrevet 11. november 2006 Har tittet gjennom tråden flere ganger de siste dagene, uten å bli noe klokere egentlig. Sliter med å finne en julegave til kjæresten, og hun vil selvsagt ikke gi noen himt om hva hun ønsker seg, da står jeg her uten å vite helt hva jeg skal handle inn. De siste gavene hun har vært har vært alliansering i sølv, øre-pynt-sak ting i hvitt gull/diamant samt en genser. Alt har falt i smak, men jeg har jo ikke lyst til å handle inn smykker til enhver anledning heller. Jeg har tenkt på en weekend i Paris, men for tiden ser dette ut til å bli litt for dyrt, da vi skal flytte sammen snart og helst bør spare penger. I den anledning er heller ikke støvsuger etc. aktuelle gaver av åpenbare grunner Har tenkt meg at alt mellom 0 og 2000-3000 kroner er aktuelt. Jeg føler meg hjelpeløs her, så noen tips hadde vært veldig, veldig flott. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. november 2006 Rapporter Del Skrevet 11. november 2006 Du kan jo ta en weekend på spa i Norge da Eller klokke med gravering bakpå. Et dørskilt med navnene deres på kan også være en fin tilleggsgave. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. november 2006 Rapporter Del Skrevet 11. november 2006 Du kan jo ta en weekend på spa i Norge da Eller klokke med gravering bakpå. Et dørskilt med navnene deres på kan også være en fin tilleggsgave. 7266050[/snapback] Joda, weekend på spa er noe jeg har tenkt på selv også, men som har blitt litt borte i all tenkingen på Paris etc. Hun har allerede en flott klokke, men dørskilt kunne vært en super ekstragave til begge to, ja. Det skal jeg også kikke litt på. Ellers er jeg åpen for andre forslag også, for det er jo tross alt lenge til jul enda =) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. november 2006 Rapporter Del Skrevet 11. november 2006 Hanne sa hun ønsket seg en ring. Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 11. november 2006 Rapporter Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Hanne sa hun ønsket seg en ring. 7266084[/snapback] det hadde tatt seg ut jeg vetikke hva jeg skal kjøpe til kjæresten miin... noen som vet hva en 13år gammel jente ønsker seg til jul?? viss dere tror jeg er pedofil så er jeg ikke det.... Jeg er 13 år, så ingen grunn til panikk... Endret 11. november 2006 av 93Matt93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå