SemikolonP Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Tanken teller da ca. 50% hvis man gir de noe de ønsker. Var visst litt "ute på tur" da jeg skreiv posten lenger oppe på forrige side, men orker ikke å prate så mye mer om det nå. Skal ut en tur i SO. Og grattiz med å bli brukermod! Edit: Tilpassa posten så den passet mer til å havne på ny side. Endret 19. oktober 2006 av ;P Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 Hvis ikke dama er i stand til å grinde sitt eget gull, så er hun ikke verdt det 7104635[/snapback] = QUOTE! Lenke til kommentar
noctis Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 har tenkt på et smykke jeg . er ikke dama mi, men det er en gnist mellom oss.. vist dere forstår Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 1. Alder ?2. Vært sammen øenge 3. Har hun en hobby 4. Må du kjøpe noe ? (Jeg lagde film til eks kjeresten et år, med meg i hovedrollen) 7087404[/snapback] Hva slags film da? Men parfyme er en fin ting, Og dere jenter burde kjøpt noe digitalt til oss gutta og ikke en random rutete genser! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 Men parfyme er en fin ting, Og dere jenter burde kjøpt noe digitalt til oss gutta og ikke en random rutete genser! 7114083[/snapback] Digitalt er ofte veldig dyrt. Viss du ikke ønsker deg digital vekkerklokke elns... Bruker å spørre hva personen ønsker seg jeg, og da forventer jeg et rett svar. MYE enklere å handle julegaver viss du vet at den som får gaven faktisk ønsker seg det, og vil bli glad for gaven:-) Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 Ja, hva ønsker du deg LarsP? Meg innpakket i gavepapir med sløyfe på? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 Kan flere ønske seg det Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 Penger, bedre gave finnes ikke. Men på meg så blire nok en reise til en eller annen spansk øy, alt annet en hellas = good. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Jeg ville ha gitt et smykke, undertøy eller noe all av det Eller noe annet som kan få hun til å minne om et eller anne bra. Jenter er harde når det gjelder gavekjøp! Vanskeli å få ut nokka ønske uta di. Endret 24. oktober 2006 av Navitas87 Lenke til kommentar
Ninien Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg tror jeg har lyst til å kjøpe noe stilig, et sort latex korsett til meg foreksempel. Og så et eller annet jeg kan legge under juletreet. Han er 22, og linuxhore. Jeg vet han trenger ny RAM, er det noe man kan gi til typen sin? Trenger litt tips her. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 er han skikkelig datageek vil han sikkert haa blitt glad. Jeg ville vertfall blitt skuffet hvis jeg fikk RAM i julegave av dama mi... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Å skaffe seg kjæreste rett før jul er jo alltid greit, kanskje jeg skal legge opp til det. I såfall blir det mixtape av favorittmusikken min, 2-3 filmer jeg har lyst å se og gjerne en t-skjorte fra tshirthell Bra gave det! Lenke til kommentar
Ninien Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 er han skikkelig datageek vil han sikkert haa blitt glad. Jeg ville vertfall blitt skuffet hvis jeg fikk RAM i julegave av dama mi... 7144808[/snapback] Har du noen tips da? Jeg aner liksom ikke, og jeg kan ikke pakke inn et latexkorsett til ham heller, det vil bare bli teit. Tross alt skal vi feire med familien min, og det ville vel blitt noe pinlig for ham. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Å skaffe seg kjæreste rett før jul er jo alltid greit, kanskje jeg skal legge opp til det. I såfall blir det mixtape av favorittmusikken min, 2-3 filmer jeg har lyst å se og gjerne en t-skjorte fra tshirthell Bra gave det! 7144826[/snapback] Det er vel rett før jul, bursdag, bryllupsdag, you name it, at man må ha "en pause for å tenke over ting i livet mitt". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Joda, er jo bare å vise til meg og Steffys guide til hvordan unngå å gi julegaver det Men så lenge man holder seg til 100% egoistiske gaver (CD for å fikse musikksmaken hans, filmer så jeg er underholdt når jeg er med han og t-skjorte så han ikke ser ut som en dust når vi går ute sammen) så går det bra Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 om den kommer ut før jul skal vi spleise på Wii:D Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 er han skikkelig datageek vil han sikkert haa blitt glad. Jeg ville vertfall blitt skuffet hvis jeg fikk RAM i julegave av dama mi... 7144808[/snapback] Har du noen tips da? Jeg aner liksom ikke, og jeg kan ikke pakke inn et latexkorsett til ham heller, det vil bare bli teit. Tross alt skal vi feire med familien min, og det ville vel blitt noe pinlig for ham. 7144828[/snapback] Sånnt kaller vi minne for livet 1. Christmas dinner 50$ 2. One Latex costume 60$ 3. The look on grandmothers face when she find out what kind of pig her grandson is. Priceless. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Favorittparfymen og et personlig smykke burde vel gå ganske bra. Så noe dumt og søtt på siden. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Ja, hva ønsker du deg LarsP? Meg innpakket i gavepapir med sløyfe på? 7114356[/snapback] Forførende Veronica kun ikledd rød sløyfe hadde jammen meg vært noe. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg tror jeg har lyst til å kjøpe noe stilig, et sort latex korsett til meg foreksempel. Og så et eller annet jeg kan legge under juletreet. Han er 22, og linuxhore. Jeg vet han trenger ny RAM, er det noe man kan gi til typen sin? Trenger litt tips her. 7144780[/snapback] Når det gjelder å kjøpe RAM til han, må du passe på å kjøpe samme type. Hvis du er heldig kan du lure til deg en av brikkene, løpe bort på databutikken og si at du skal ha RAM av samme typen. Så løper du og setter tilbake brikka og legger den nye RAMen under juletreet. Men det er jo litt genialt å gi HW som julegave. Vil du bli dama mi, og kjøpe et Sapphire Radeon X1600PRO 512MB DDR2, AGP8X, Tv-Out, DVI-I, Lite-Retail til meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå