Heilage Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Om du ikke instinktivt vet hva dama vil ha, er du en taper. (Ja, jeg er singel. ) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Tjaa ... nja .. kanskje som en bonus, men jeg trur andre deler mitt synt på at det beste er å eie ting. 7089765[/snapback] Materialister, alle sammen! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Tjaa ... nja .. kanskje som en bonus, men jeg trur andre deler mitt synt på at det beste er å eie ting. 7089765[/snapback] Materialister, alle sammen! 7089781[/snapback] Og stolt av det! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Om du ikke instinktivt vet hva dama vil ha, er du en taper. (Ja, jeg er singel. ) 7089772[/snapback] Word Lenke til kommentar
zilch Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Et strykejern er den perfekte julegaven til damen. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Du tenker vel på også å kjøpe kjevle og løpestreng, til mellom kjøkken vaskemaskin og sovrom og da kanskje zilch... hehe Men til det tråden egentlig er til.. Gavekort på div butikker kan jo være greit, kles-shapper, gullsmed, spa.. slik kropp og hudpleie, frisør mm Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Gavkort på en del kroner på forskjellige spa En privat video... Smykke av noe slag En stor bamse Undertøy Et klesplagg hun har lengtet etter Playstation 3 Parfyme Bare tenk på at gaven til kjæresten skal være romantisk, morsom, ikke for dyr, ikke for billig, alvorlig og ikke minst så må den toppe alle andre gavene hun får. Den må være noe som hun kan gjøre noe med, ikke en pen figur av tre som skal stå gjemt inn i et skap... Den må vare ei stund, og den skal være "vakker" så hun kan hvertfall være stolt over den. Hvis du skal gi en gave til en gutt kjøp han en xbox 360 eller dameundertøy som du skal bruke Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg skal gi henne en boks jeg skal lage selv. Så det så. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Du tenker vel på også å kjøpe kjevle og løpestreng, til mellom kjøkken vaskemaskin og sovrom og da kanskje zilch... hehe Men til det tråden egentlig er til.. Gavekort på div butikker kan jo være greit, kles-shapper, gullsmed, spa.. slik kropp og hudpleie, frisør mm 7103457[/snapback] Nei, nei. Gavekort er kjedelig og upersonlig! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Du kan kanskje gi henne 300 gull. Har ikke noe dame ennå, og har ikke noen wow-char's i lvl60 ennå. Uansett har jeg ikke møtt på noen jenter som er så avhengige at de ønsger seg wow-gull. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Kjevle, kluter, forkle og en kokebok. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hvis ikke dama er i stand til å grinde sitt eget gull, så er hun ikke verdt det Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Straks jeg får vite hva hun ønsker seg, vet jeg hva jeg skal kjøpe. Problemet er bare at jeg aldri får noen ønskeliste. 7087417[/snapback] Pleier hun ikke å si det til venninnene hennes og få dem til å si det til deg, heller? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) hvis du skal kjøpe parfyme,se gjennom parfymen hennes og skriv ned alle,så når du inne hos der du kjøper parfyme, spør hvilken parfyme som er populær så sjekker du at hun ikke har den ved og se på listen du skrev,og så kjøper du den meste populære hun ikke har,er ikke sikker men det burde gå,voilà! Endret 19. oktober 2006 av Campin carl Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Straks jeg får vite hva hun ønsker seg, vet jeg hva jeg skal kjøpe. Problemet er bare at jeg aldri får noen ønskeliste. 7087417[/snapback] Pleier hun ikke å si det til venninnene hennes og få dem til å si det til deg, heller? 7104927[/snapback] Vi er ikke ti år, nei. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 En omgang med juling. Da lærer hun å sette pris på at hun i det hele tatt får noe. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 En omgang med juling. Da lærer hun å sette pris på at hun i det hele tatt får noe. 7105224[/snapback] wow, avataren din stemmer men on: slenger meg på parfymen, er ganske safe hvis du kjøper noe som er litt kjent (de kjente parfymene lukter sjelden kattepiss). Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Parfyme er ikke så veldig personlig det heller da, men har dere vært sammen 2 uker så greit. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hvis ikke dama er i stand til å grinde sitt eget gull, så er hun ikke verdt det 7104635[/snapback] Det er da tanken som teller. Uansett om hun kan grinde gullet sitt eller ikke, er det jo tanken som teller hvis man gir henne 300 gull. Det er som å si: "Nei, du trenger ikke å kjøpe ny data til meg, for jeg har penger selv!" Btw: Spiller du wow? Hvilken server? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Vel, du sa jo at det var mulig at jenter ØNSKER seg gull. Da er det jo ikke tanken som teller da Jeg spiller ikke lenger. Jeg spilte på darksorrow. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå