Morelia Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Jeg har et canon 30D som jeg gjerne ville kunne koble direkte til min bærbare Pc. Finnes det ett slikt program ? Det jeg har sett hos en proff fotograf er at, han tok bilde og sekundet etterpå kunne han se det på sin bærbare pc. Dette så veldig kjekt ut. Noen som vet ? Takk. Endret 17. oktober 2006 av Morelia Lenke til kommentar
jthagesk Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 De har denne på Fotovideo: Canon WLAN transmitter WFT-E1 Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Dette skal være mulig med den softwaren som følger med kameraet. Hvis du ikke har den kan du sikkert laste den ned fra Canon. Lenke til kommentar
Morelia Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Så dette er ikke bare et program ?? Blir noe drøyt og betale over 9000,- slik som den saken ifra Fotovideo. Lenke til kommentar
Naera Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) feil. beklager men jeg lurer på det samme. kjekt med laptop og kamera sync'et med hverandre.. Endret 17. oktober 2006 av Naera Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det kan du gjøre med programvaren som fulgte med kameraet, vis du ikke har rotet den bort, for du får ikke lastet den ned fra Canon sine sider.. Vis jeg husker rett kan du gjøre alle instillinger fra pc. Er det ingen som sjekker hva de får med kamera og leser bruksanvisninger lenger. eller er det bare jeg som er sær som gjør det. Lenke til kommentar
Morelia Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Det kan du gjøre med programvaren som fulgte med kameraet, vis du ikke har rotet den bort, for du får ikke lastet den ned fra Canon sine sider..Vis jeg husker rett kan du gjøre alle instillinger fra pc. Er det ingen som sjekker hva de får med kamera og leser bruksanvisninger lenger. eller er det bare jeg som er sær som gjør det. 7087716[/snapback] He he, Skal vel være den første til og innrømme at bruksanvisninger ikke blir fin lest fra perm til perm. Har alt av programvare hjemme, så jeg skal sjekke det opp etterpå. Takk for hjelpen iallefall. Geir Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det er et program som heter DSLR Remote, som er ganske så gratis. Da trenger du bare kabelen som følger med. Lenke til kommentar
Morelia Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Det er et program som heter DSLR Remote, som er ganske så gratis. Da trenger du bare kabelen som følger med. 7088414[/snapback] Det var akkurat dette jeg letet etter. Takk for all hjelp. Btw, fant ikke noe slikt som fulgte med Kameraet mitt. Noen som vet hva det heter, så føl bare fri til å synge ut. Takk igjen. Lenke til kommentar
zorry Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det er et program som heter DSLR Remote, som er ganske så gratis. Da trenger du bare kabelen som følger med. 7088414[/snapback] Det var akkurat dette jeg letet etter. Takk for all hjelp. Btw, fant ikke noe slikt som fulgte med Kameraet mitt. Noen som vet hva det heter, så føl bare fri til å synge ut. Takk igjen. 7089471[/snapback] Programmet EOS utility fulgte med mitt 30D. Der er det en knapp som heter Camera settings/Remote shooting... Lenke til kommentar
Morelia Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Har nå funnet alt jeg er ute etter. Takker for all hjelp og tråden kan avsluttes for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå