tigeren77 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Har et utrolig irriterende problem på min N80! Altfor ofte hender det at jeg skriver en sms og sender, men så legger den seg bare i Kladd. Må derfor nå gå inn i Kladd hver gang jeg har skrevet sms, for å sjekke om den er havnet der, eller blitt sendt. Er det noen som vet hva dette kan skyldes?? LITT irriterende ja!! Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Du kan prøveSMS Accelerator og se om det hjelper. Lenke til kommentar
tigeren77 Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Vel, det programmet virker som om var mer beregnet for sms som går tregt. Problemet mitt er at noen smser ikke blir sendt i det hele tatt... Og litt hipp som happ når de blir sendt. 80% går gjennom med en gang. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Har du dekning da? Hvis mobilen ikke har dekning vil meldingen legge seg i kladd. Lenke til kommentar
tigeren77 Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Har du dekning da? Hvis mobilen ikke har dekning vil meldingen legge seg i kladd. 7088318[/snapback] Har dekning når meldingen sendes ja. Skjer flere plasser, hvor jeg vet dekningen er bra. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 For et par uker siden slapp da Nokia en patch for dette? Mener det også da ble diskutert på forumet... kanskje noen orker å bruke søkefunksjonen og finne fram til den aktuelle tråden ;-) -snubbel Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) snubbel: Tror du snakker om SMS Accelerator, jeg linket til fiksen litt lenger opp. SMS AcceleratorEnkelte modeller (N73, N80 og flere?) kan bli trege når man sender meldinger. En fiks ligger her. 6084282[/snapback] Endret 17. oktober 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
tigeren77 Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Hvor lenge bruker dem på en oppdatering av mobilen? Og resettes da tlf? Driver hele businessen min gjennom mobilen, så er helt avhengig av den. Har ikke råd til å levere den fra meg i flere uker... Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Testa linken? Trenger ikke levere den inn på service da. Eller bare vente til man elv kan oppdatere via nettet. Skulle ikke ta mange dagene nå Lenke til kommentar
tigeren77 Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Testa linken? Trenger ikke levere den inn på service da. Eller bare vente til man elv kan oppdatere via nettet. Skulle ikke ta mange dagene nå 7093168[/snapback] Du tenker på linken til SMS Accelerator? Er det noe på vei vedr oppdatering av mobil hjemmefra altså? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Testa linken? Trenger ikke levere den inn på service da. Eller bare vente til man elv kan oppdatere via nettet. Skulle ikke ta mange dagene nå 7093168[/snapback] Du kan oppdatere via nettet allerede. Lenke til kommentar
tigeren77 Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Testa linken? Trenger ikke levere den inn på service da. Eller bare vente til man elv kan oppdatere via nettet. Skulle ikke ta mange dagene nå 7093168[/snapback] Du kan oppdatere via nettet allerede. 7093344[/snapback] Hvor og hvordan? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Testa linken? Trenger ikke levere den inn på service da. Eller bare vente til man elv kan oppdatere via nettet. Skulle ikke ta mange dagene nå 7093168[/snapback] Du kan oppdatere via nettet allerede. 7093344[/snapback] Hvor og hvordan? 7093380[/snapback] N80 ja. Sitter og fikler med N73en min nå, så tenkte ikke over at trådstarter hadde N80 http://europe.nokia.com/softwareupdate Lenke til kommentar
tigeren77 Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Da var det gjort! Håper på at det gjorde ting bedre! Time will show Lenke til kommentar
scoom Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Sikker på at du ikkje har fått tukla til nummeret til meldingssentralen da?? kan vere fort gjort.. har opplevd dette på eit par andre mobiler som eg har hatt, og fekk same problem ved at meldingane ikkje ville bli sendt. Fiksa nummeret til riktig, og dermed funka alt bra igjen:) Lenke til kommentar
tigeren77 Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Ikke gjort noe med meldingssentralen nei. Ble heldigvis ikke mye å sette opp på nytt etter oppdateringen her. Sikkerhets-kopien gjenopprettet alle innstillingene jeg hadde satt opp. Så for meg en lang oppsett-session Skal teste utover dagen hvordan det blir med meldingene, om det er blitt noe endring. Oppdateringen var forøvrig meget enkel! Positivt overrasket! Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Har et lite problem jeg også når det gjelder meldinger.. har en nokia E61, som når jeg sender melding Stopper heelt opp, kan ikke trykke pånoenting.. dette tar som regel 3minutter, å så fungerer den og meldingen er sendt. Irriterende.. noen som har en løsning på mitt problem, annet enn å kjøpe forsikring og legge den under en dumper? Lenke til kommentar
terjed2006 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Har et lite problem jeg også når det gjelder meldinger.. har en nokia E61, som når jeg sender melding Stopper heelt opp, kan ikke trykke pånoenting.. dette tar som regel 3minutter, å så fungerer den og meldingen er sendt. Irriterende.. noen som har en løsning på mitt problem, annet enn å kjøpe forsikring og legge den under en dumper? 7100041[/snapback] Denne tråden handlet vel om N80??? Men høres kanskje ut som problemet SMS accelerator løser for N80. Sjekk supportsidene til Nokia. Lenke til kommentar
tigeren77 Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Nå var ikke mitt problem at noen sms-er gikk tregt, som jeg har forstått SMS accelerator fikser. Men problemet mitt var at noen sms-er ikke gikk ut i det hele tatt. De havnet i Kladd, selv i tilfeller der jeg hadde dekning. Har ikke opplevd problemet etter jeg nå oppdaterte firmwaren, så håper jo på at problemet er fikset. Får se de neste dagene.... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 har en nokia E61, som når jeg sender melding Stopper heelt opp, kan ikke trykke pånoenting.. dette tar som regel 3minutter, å så fungerer den og meldingen er sendt. Irriterende..7100041[/snapback] Akkurat denne feilen er det SMS accelerator fikser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå