tællekæll Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Har zoomet meg inn på disse to modellene, men klarer ikke helt å bestemme meg. Er C730-kameraet verdt tusenlappen mer enn S304? Vet at disse to kameraene er helt nye, men er det noen som har noen anbefalinger å komme med. Dette blir mitt første dig.kamera Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Olympusen har jo vesentlig kraftigere zoom, og er også et noe mer avansert kamera såvidt jeg har fått med meg. Fujifilmen er ment som et "folkespeilrefleks" som skal gi svært mye ytelse for pengene. Jeg har enda ikke prøvd noen av kameraene, men tror nok at Olympusen kan være verd en tusenlapp ekstra. Du kan også vurdere HP 850, som jeg har testet selv og som overrasket meg positivt. MLW Lenke til kommentar
datafeilen Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Heisan! Har et S304 og selv om dette kameraet kanskje gir noe, om enn ørlite, bedre bilder i dagslys, så tror jeg nok at olympus c730 er verdt de ekstra pengene. For det første så har du full manuell kontroll over alle instillinger på c730, noe du IKKE har på S304. Videre har kameraet flere ISO instillinger enn ISO 100 som er det du får med S304.Mao kan du ta bilder om natten med c730 som er umulig å få til med S304. Videre har kameraet 10x Zoom mot S304 sin 6xZoom. Kort fortalt - C730 er nok verdt de ekstra hundrelappene...og hadde jeg valgt i dag..hadde jeg godt for dette av de to. Selv savner jeg virkelig IS0 200 og 400 samt mulighet til selv å stille inn lukkertid og blenderåpning helt fritt på mitt S304. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå