tgra Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei, Jeg har lastet ned en serie fra nettet som ser ut til å være laget for Dual layer DVDer. Er det noen måte å få splittet dette opp, slik at jeg kan brenne det på DVD+r for å se det på en vanlig dvd? Takk for alle tips! Thomas.. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) En måte å gjøre det på er å mounte DVD-imaget på en virtuell DVD-ROM og deretter rippe den virtuelle DVD'en med f.eks. DVDShrink. Nøkkel-programmer her er "Daemon Tools" og "DVD Shrink 3.2". Google er din venn Endret 17. oktober 2006 av Caze Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei, Jeg har lastet ned en serie fra nettet som ser ut til å være laget for Dual layer DVDer. Er det noen måte å få splittet dette opp, slik at jeg kan brenne det på DVD+r for å se det på en vanlig dvd? Takk for alle tips! Thomas.. 7087136[/snapback] Hvilke serie er dette snakk om? Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Du kan komprimere denne "serien" ned til 4.7 gb plater.. Ja, komprimeringen altså: Kan bruke mange programmer men synes DVD-Shrink funker veldig greit.. Du velger å åpne enten en fil, (sånn som img filer) og programmet scanner gjennom filmen/serien. Programmet redigerer automatisk størrelsen om til 4.7 gb plater BTW; Ganske sikker på at dette er snakk om piratkopier Ikke snakk så veldig høyt om dette på diskusjon.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå