ragamuffin Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei, Et motiv fra en tur til Valdres i helga. Det er tatt rett etter solnedgangen, noe som er grunnen til fargene i bakgrunnen. 135mm, 1/500s og f/2.0 på ISO200 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Elskbart! Fantastiske farger, fint motiv og deilig smooth. Jeg har egentlig ikke noe negativt å si, annet enn at det var et veldig fint bilde. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Nice,skikkelig glatt og fint Dette var utrolig bra,flott fokus og ikke minst fargene. Tror ikke det er noe negativt Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Veldig fint bilde ragamuffin! Dette burde ha vært med i helgens fotokonkurranse. Men du har kanskje levert et annet bidrag der? Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Flott bilde ja, fint snitt og farger, jeg har bare en ting å pirke på, tittelen. Dette bildet gir meg merskog, enn fjell assosiasjoner, kanskje fordi jeg er vant til nakne bratte fjelluten mye vegetasjon, ikke vet jeg. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Fin bilde med blanding av kalde og varme toner. Eneste negative er at jeg fikk lyst på tilsvarende objektiv til min 30D. Har nettopp kjøpt en 24 - 105 4.0 L is som er lovende, men den kan ikke hamle opp med den bokeh `en som ditt objektiv fremviser Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Takker for kommentarene her! Du har et poeng angående tittelen, Fulgu. Selv om *jeg* vet det er på fjellet, sier ikke bildet at det nødvendigvis er det Angående objektivet olar, i tilfelle du skulle finne på å kjøpe det - skal du vite det sannsynligvis er det nydeligeste objektivet du kommer til å eie. 24-105 er meget bra til sitt bruk, det skal sies (har det), men det har ikke blitt utslitt etter at jeg har anskaffet endel fastoptikk det siste året/halvannet, for å si det sånn... Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Elskbart! Fantastiske farger, fint motiv og deilig smooth. Jeg har egentlig ikke noe negativt å si, annet enn at det var et veldig fint bilde. 7087332[/snapback] enig fint lyst,skarpt bildet Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 sinnsykt fine farger. Av en eller annen grunn syns jeg det ser bedre ut i miniversjon, en fullsize på grunn av at det blir litt mye detaljer på bladene nesten. Men det står absolutt ikke opp mot at det er et supert bilde Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 Konge kontraster! Fint motiv! Perfekt bilde. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Behagelig og rolig bilde. Men synes det ble noe "tungt" oppe. Når jeg ser på bildet så plasserer blikket seg på midten men der er det ingenting å se på. Så jeg skulle gjerne ha hatt mer luft i topp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå