VikinGz Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 fins det noe termometer som man kan koble til pcen? via usb? Slik at man får gradern ute, samt logge dette på maskinen vær time o.l? Fins det noe slik? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Det er jo bare å kjøpe en hvilken som helst temperaturmåler som kan monteres i en 5 1/2 tomms brønn, og så lodde/klipse på en ekstra ledning frem til sensoren. En tykk høyttalerkabel vil jeg tro gjør susen. [edit] Så ikke først at du skulle logge det. Vel, da får du vel finne temperaturmåleren til hovedkortet og sette i gang å lodde (risky business) den ut, og så tilføye en ledning mellom sensor og hovedkort. Endret 19. oktober 2006 av geir__hk Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg lurer også på dette. Noen som vet om hva jeg kan bruke? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Sjekk denne: http://www.varmepumpsforum.com/vplogger.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå