abene Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det er i disse dager seks år siden prosjektet OpenOffice.org ble startet. Versjon 2.0.4 av den populære kontorpakken ble sluppet forrige uke. Les mer Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Da er jeg den første til å gratulere OpenOffice.org også! Bra med open source-feiringer nå Lenke til kommentar
Solid Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Noen som vet hvilke og hvor mange profilerte bedrifter som tar i bruk dette verktøyet? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Gratulerer med dagens OpenOffice. Solid: Jeg vet om en del skoler som bruker det og vi var på vippen til å innføre det der jeg jobber også, men det ble dessverre nedstemt med bare 1 stemme. Apropos åpen kildekode Officepakker så har nettopp KOffice lansert en ny utgave: Lenke og Lenke Lenke til kommentar
Teroedni Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Hmm Har bare hatt problemer med Openoffice eg(Bruker Abiword som etter min meinig er eit bedre produkt). Nå må det nevnes at eg ikkje trenger office pakker på mange 100 mb da mine behov kanskje er lavere ein vanleg? Uansett so er OpenOffice eit godt alternativ til Ms Word som koster litt meir :!: So eg avsluter med å Gratulere OpenOffice Endret 17. oktober 2006 av Teroedni Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Eneste jeg har hatt problemer med er OpenOffice.org Impress, som har vært stort sett ubrukelig fram til nå. Vet ikke hvordan det er med den nyeste versjonen. Der bruker jeg fortsatt PowerPoint hvis jeg skal lage presentasjoner On Topic: Gratulerer Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Bra pakke, liker den skikkelig godt. Skulle bare ønske at noen med gode skills for å få dette til å se bedre ut tok litt tak i det.. Congratz Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) OpenOffice er instalert på alle pcane på høgskulen i Sogndal iallefall. Er eit godt alternativ, sjølv bruker eg MS office mest på grunn av vane og fordi eg har lovlig kopi. Uanestt Gratulere! Endret 17. oktober 2006 av TheOneAsk Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Dette er også en fin dag som må feires. Det jeg savner i OpenOffice er full støtte for Microsoft Access, og det hindrer noen skoler i å ta det ibruk. Forøvrig, er norske ordlister med nå?* Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Dette er også en fin dag som må feires. Det jeg savner i OpenOffice er full støtte for Microsoft Access, og det hindrer noen skoler i å ta det ibruk. Forøvrig, er norske ordlister med nå?* 7089030[/snapback] OpenOffice har vel hatt norske ordlister i mange ård, men er ikke sikker på om den kommer med som standard, du må i såfall laste det ned i tillegg Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Dette er også en fin dag som må feires. Det jeg savner i OpenOffice er full støtte for Microsoft Access, og det hindrer noen skoler i å ta det ibruk. Forøvrig, er norske ordlister med nå?* 7089030[/snapback] OpenOffice har vel hatt norske ordlister i mange ård, men er ikke sikker på om den kommer med som standard, du må i såfall laste det ned i tillegg 7089386[/snapback] Akkurat, de er ikke med som standard. Dermed er det mange som ikke vil ha OpenOffice. Det er på tide at de bruker noen ordentlige ordlister som de har tillatelse til å ha med. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Yey! Gratulerer med dagen, OpenOffice.org Godt å ha et skikkelig alternativ til MS Office! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Bruker open office og det er best Men oppgaver som jeg leverer inn på nettet til skolene klarer ikke ms word på skolen å lese av.. men uansett, grattis open office Lenke til kommentar
reds Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) OO er jo best! Endret 17. oktober 2006 av Marius E Lenke til kommentar
Mit Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Har sjøl brukt OpenOffice litt, absolutt et knall-programm, men har avinstalert det etter at jeg fant ut av at jeg nesten aldri brukte det, klarer meg fint med notisblokka men uansett, grattis OO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå