bizarro_per Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Vi skal ha et lite LAN party på jobb og skal spille gode gamle rainbow six, NFSU2, Crimson skies, Insane og Far cry. Vi blir ikke koblet opp mot internett men skal bare spille mot hverandre. Er det noen begrensning på hvor mange som kan spille disse spillene samtidig? Vi er bare 8 stk. Vi skal ikke spille noen spill som krever mye av maskinene da vi har noen gamle pc'er i nettverket. Er det andre artige gamle spill som anbefales? Får desverre ikke googlet da det er begrensning på nettet jeg sitter på nå. "kategorien games er sperret" kos.... Kom gjerne med tips også for å få ting til å fungere optimalt, men hold det på et lavt nivå som jeg skjønner Endret 20. november 2006 av bizarro_per Lenke til kommentar
bizarro_per Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 noen der ute som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Så lenge dere ikke setter maksgrensen under 8 går det greit. Har ikke prøvd alle spillene men det burde virke. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 Red Allert spillene er vel å annbefale Lenke til kommentar
bizarro_per Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Red Alert ja. Det er lenge siden jeg har spilt. Vi er på jakt etter spill med mye action og lite tenking.... Rett på sak. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Halo 1 kan anbefales på det sterkeste. Morsomt som lan spill når man er litt smålei tradisjonelle FPS som CS og BF. Ellers så er jo Aliens vs Predator 2 også en slager. Endret 27. oktober 2006 av Ant1 Lenke til kommentar
bizarro_per Skrevet 20. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 da var partyet over. det gikk helt topp. det ble mest raibow six med en masse ekstra kart. NFSU2 var et problem da bare 4 stk kunne spille samtidig. Vi prøver igjen en annen gang med nye spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå