Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bruk av signalforsterkere eller kabling?

Anbefalte innlegg

Hei! Eg treng litt gode råd og rettleiing for oppsett av nettverk: Eg skal setje opp eit trådlaust nettverk i ein bygård på fem etasjer. Me har fått ei 20 Mbits linje inn i 3. etasje, og ideen min var å setje opp ein trådlaus ruter her, og så nytte signalforsterkere i 1. etasje og 5. etasje for å forsterke signala her. Eg investerte difor i ein D-Link DGL-4300 Gaming router og to stk D-Link DWL-G710 Trådløst LAN Extender.

Men det viser seg at dette nettverket er ustabilt og ein mister ofte Internetsignalet nokre sekund får ein får kontakt att. Det er difor vanskelg å til dømes sjå Web-TV eller drive nedlasting. Nokon som har nokre gode råd?

Ein annan ting eg lurer på: Er det nokon som kjenner til korleis slike signalforsterkere fungerer mtp bandbreidde? Vil dei brukarane som får tilgong til signal via signalforsterkeren få like god hastighet som dei som har tilgong til nettet direkte via ruteren? Eller vil signalforsterkerne redusere hastigheten slik at dei som bur i 1. etg. og 5. etg får dårlegare nett enn dei i 3. etg (kor ruteren står)??

Har vurdert som eit alternativ å kable frå ISP-ruteren og ut til etasjene, og så kople på ein trådlaus ruter i kvar etasje. Dette vil mest sannsynleg skape eit meir stabilt nettverk, men vil det også skape ein betre fordeling av bandbreidda for brukarane?? (Det er omlag 5-7 brukarar per etasje).

Håpar nokon kan kome med nokre gode råd/erfaringar, og om nokon kjenner til hastighetskonsekvensane ved å nytte signalforsterkere...

På forhand, takk! :roll:

Endret av ALS 001
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har noe av det samme problemet i bygården jeg bor i. Jeg har hjulpet huseieren med oppsettet her, og vi prøvde først med trådløse koblinger og noen WRT54G routere. Men det viste seg at det eneste som ble stabilt og godt nok var å strekke kabler til hver etasje og fordele routere i etasjene...

Lenke til kommentar

En repeater vil halvere max hastighet. Har du f.eks 54Mbit nettverk vil du kanskje få 20Mbit fra hovedrouteren, mens de andre vil maks kunne gi 10Mbit pr repeater ved optimale forhold.

Har du mere enn en bruker, vil hastigheten fordeles på disse litt avhengig av om de støtter 11b, 11g eller bedre.

Skal du streame TV mm, så vil jeg anbefale kablet nettverk.

Trådløst nettverk fungerer OK med fri sikt og korte avstander. Man kan aldri gi noen garanti for at det vil fungere godt nok til at man kan streame video over en hel etasje.

Hvis du sjekker linken til trådløse pingspikes i signaturen min, så får du kanskje en forklaring på hvorfor du hadde avbrudd på internett...?

Lenke til kommentar

Hei.

Takker for gode råd/erfaringar frå båe.

la7dfa-com, veit du (eller andre) årsaka til at hastigheten halverast ved bruk av repeater?

Sjekka lenka angåande pingspikes, takk for det. Men kva vil vere tredjeparts software i dette tilfellet? Ruterens software? Eller PC-produsents eigenkomponerte nettverksprogram? (Typisk på Dell og andre laptops)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

D-Link + mange trådløse klienter = ustabilt og tregt

Så enkelt er regnestykket.

Skal du ha en proff løsning så gå for f.eks Cisco. Dersom budsjettet ikke tillater dette, så prøv Linksys.

Jeg har aldri solgt eller prøvd et D-Link produkt som holdt mål når det kom på mer enn 2-3 trådløse klienter. Styr unna!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...