Knugo Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Har til nå brukt en svhs kable for å se filmer fra pcn til tvn på stuen. Har sett det finnes en del løsninger for å sende filmene trådløst. Noen som har erfaring med slike? Er det og anbefale? Er litt lei av og dra frem kabelen å knote bak tvn hver gang jeg skal fyre opp film fra pcn til tvn. Datarommet ligger vegg i vegg med stua, så avstanden er ikke merer enn ca 5 meter med en gipsvegg i mellom. Hvilke tilkoblinger brukes? Har lest litt fra anbefalinger på komplett.no at de er veldig motakelig mtp støy fra andre el-artikkler i huset. Har dere noe å anbefale? Håper jeg havnet i rett forum btw. Lenke til kommentar
pstub Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Heisann! Selv har jeg brukt D-Link DSM-320RD i snart et år, og har vært ganske fornøyd med den. Den er litt treig, og fjernkontrollen er av litt dårlig kvalitet, men den gjør det den skal! https://prisguiden.no/product.php?productId=36762 Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Heisann, har selv brukt Clas Olsshon sitt alternativ. http://www.clasohlson.no/?AFP=store/fs_mm....49&IsCampaign=N og syns dette virker bra. Det har forekommet at det avogtil er litt støy, uten at eg har funnet kilden til dette. Mistenker naboen ovenfor for å drive med noe Badet ligger mellom datarommet ( skal visstnok være gjesterom.. ) og stua, så det er noen meter der. edit: leif Endret 17. oktober 2006 av Akvarius Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Er det slik at man kan streame all slags lyd og bilde medier rett fra pcn til slike enheter? Funker det som med kabel, der man kan kjøre divx tekster osv? Lenke til kommentar
pstub Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg tror at med den Clas Ohlsson greia kan du videresende det som er på skjermen på PC'en, altså en kloning av bildet. Med D-Linken installerer du et server program på PC'en og kan kjøre forskjellig innehold på PC og TV. Det funker IKKE med tekst på DivX filmer dessverre. D-Linken fungerer på en måte som windows MCE, med eget interface osv. Ville investert de par hundrelappene ekstra for D-Linken om jeg var deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå