Zozzy Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei... Har planer om å skifte sub`en i bilen. Jeg har allerede denne forsterkeren. Så er spørsmålet om forsterkeren min går fint sammen med / passer til denne subwooferen? takk for svar.. Øystein Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei... Har planer om å skifte sub`en i bilen. Jeg har allerede denne forsterkeren. Så er spørsmålet om forsterkeren min går fint sammen med / passer til denne subwooferen? takk for svar.. Øystein 7086700[/snapback] Skift heller forsterker du. Kan hende suben din gjør det den skal allikevel om den får skikkelig "mat". Lenke til kommentar
Zozzy Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Problemet er at jeg frykter sub`en er "sprengt", fra tidligere stunder altså.. ikke med den forsterkeren. Går de ovenfor ikke sammen i det hele tatt? Vil det bli bedre om jeg velger en god 12 tommer? Endret 17. oktober 2006 av Zozzy Lenke til kommentar
Defus Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 kanskje om du hadde kjøpt en dobbelt spolet sub som kan kobles i 2 ohm, eller 1 ohm.. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Problemet er at jeg frykter sub`en er "sprengt", fra tidligere stunder altså.. ikke med den forsterkeren. Går de ovenfor ikke sammen i det hele tatt? Vil det bli bedre om jeg velger en god 12 tommer? 7087585[/snapback] Klart de går sammen. Alle forsterkere og høyttalere går sammen. Om resultatet er tilfredstillende vet bare du. Det jeg mente var at den forsterkeren kanskje ikke er av ypperste kvalitet og at en ny og kraftigere forsterker ville gjøre susen, og hvis du frykter at din nåværende sub er "sprengt" ville det kanskje være en ide uansett da den sannsynligvis ikke leverer det den lover. Sjekk bilstereodelen hosEltek. Lenke til kommentar
sc0rpi0n Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Problemet er at jeg frykter sub`en er "sprengt", fra tidligere stunder altså.. ikke med den forsterkeren. Går de ovenfor ikke sammen i det hele tatt? Vil det bli bedre om jeg velger en god 12 tommer? 7087585[/snapback] med den forsterkeren, kommer du ikke langt for å si det sånn:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå