Gå til innhold

Omtale av Football Manager 2007 (Multi)

Anbefalte innlegg

Dette spillet er forhåndbestillt for lenge sida. FM06 er enda ikke dårlig etter mange mange mange mange timer med det, men når FM07 "is in tha house" da er det bare å si farvell til FM06 :!:

Utrolig konge at det fikk 9/10, da falt ikke forhåpningene ivertfall :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette spillet er forhåndbestillt for lenge sida. FM06 er enda ikke dårlig etter mange mange mange mange timer med det, men når FM07 "is in tha house" da er det bare å si farvell til FM06 :!:

7090601[/snapback]

til og med demoen fikk 10/10 av meg.. så stor fan er jeg av disse spillene.

Lenke til kommentar

7090601[/snapback]

til og med demoen fikk 10/10 av meg.. så stor fan er jeg av disse spillene.

7090677[/snapback]

Jeg var ikke helt fornøyd med demoen, angående rettigheter til navn osv.. Stadioen til Arsenal het Ashburton Grove, og det er jo helt på villspor, de hadde heller ikke logoen til mange engelske lag.

Men ellers var demoen topp, nye funskjoner, kjappere loading, oppdaterte lag, scouting, osv. Gleder meg villt! :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg var ikke helt fornøyd med demoen, angående rettigheter til navn osv.. Stadioen til Arsenal het Ashburton Grove, og det er jo helt på villspor, de hadde heller ikke logoen til mange engelske lag.

Men ellers var demoen topp, nye funskjoner, kjappere loading, oppdaterte lag, scouting, osv. Gleder meg villt!  :w00t:

7090781[/snapback]

I beg to differ.

Fansen til Arsenal kaller banen sin for Ashburton Grove, eller bare "The Grove" fordi de ikke liker kommersialiseringen av laget ved navnet Emirates Stadium.

Selv ser jeg på stadionen som Ashburton Grove, og jeg er United-supporter.

Vi i United ville ikke likt at banen vår begynte å hete AIG Arena.

Lenke til kommentar

Gleder meg vilt... og Stabæk skal bli det nye United :p Da demoen var over (18kamper) var jeg 2 i tippeligaen etter RBK, selv om Nannskog hadde forsvunnet. Det håper jeg forresten er rettet opp i fullversjonen, at Nannskog i virkeligheten skal undertegne for Viking er jo like sannsynlig som at fotballen er firkantet og at 2+2=4

Lenke til kommentar

Ah. Dette blir bra. Er spent på om det bare var i demoen spillerne manglet historie, noe som for meg er viktig for å få den gode "disse spillerne har holdt på en stund" følelsen. Kommer nok garantert til å slite på dette spillet også, men sant, detaljer. Så blir det vel sluppet en patch omtrent samtidig som spillet blir sluppet, for som jeg viste på et bilde fra demoen (i demotråden) så er spillet litt confused, og når det spekuleres i fire mulige erstattere for en sparket manager, og alle er den samme manageren, så blir det litt trist.

Fikk post fra cdon.com i går. Spillet mitt (som jeg forhåndsbestilte) er sendt 17/10, så da skal det være en god sannsynlighet for at det ramler ned i posten enten i morgen eller på fredag.

Det blir fint. Godt at jeg ikke har dame og slike begrensninger, for nå er det fm2007-tid!

Lenke til kommentar

Hehe, dette høres spennende ut. Likte narko-metaforene i anmeldelsen :)

Har selv ikke vært hekta på managerspill siden Championship Manager 93/94 og oppfølgeren CM2, kanskje er det på tide? Husker jeg prøvde en eller annen demo, men synes det ble for komplisert å komme seg inn i, hvordan er begynnerterskelen i FM2007?

Lenke til kommentar
Hehe, dette høres spennende ut. Likte narko-metaforene i anmeldelsen :)

Har selv ikke vært hekta på managerspill siden Championship Manager 93/94 og oppfølgeren CM2, kanskje er det på tide? Husker jeg prøvde en eller annen demo, men synes det ble for komplisert å komme seg inn i, hvordan er begynnerterskelen i FM2007?

7109168[/snapback]

FM07 skal være ganske grei å sette seg inn i. I tillegg til en ganske bra manual, så er spillet pakka med små "hints og tips". :) Ellers er menyene lagt opp veldig bra, og det tar ikke mange timene før alt sitter i hånda.

Endret av djorgen
Lenke til kommentar
Da er det bare å si takk og farvel til det sosiale liv de neste ukene/måndene :w00t:

Manchester United og Leyton Orient here i come :yes:

7108570[/snapback]

Så dette anbefales å kjøpe om man har 2006?

Who am I kidding.. Jeg kjøper det sikkert uansett :!: Må se hvordan det går med favorittprosjektene mine (Port Vale og Nottingham Forrest) i denne versjonen. Ingenting er som å bringe gamle storheter og evige League one lag til toppen !

Lenke til kommentar
Fikk spillet igår, men hadde ikke tid da, fri fra skolen idag! Da skal det spillest, Virker så sykt bra. Husker jeg var hekta på 06 i hele fjor, alltid like gøy og vinne serien med brann :)

Brann seriemester 06 og 07  :cool:

7109871[/snapback]

Du ta med deg det du kan for det er vel bare i FM at Brann har mulighet til å vinne serien :!:

Lenke til kommentar

Blah! Fikk filmen i posten i går, men desverre måtte jeg gå direkte på jobb, så jeg ikke fikk spilt det da. Så tenkte jeg at jeg fikk heller spiller det til langt ut over natten i dag. Desverre så var det syke mennesker på jobben i dag også, så dermed... Jepp, jeg skal jobbe. Får såvidt surret i gang en liten versjon av spillet før jeg stikker. MEN, pengene kommer godt med, så får jeg heller ta og fyre opp spillet når jeg kommer hjem i kveld!

Dette blir garantert godsaker...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Jeg liker å spille laaaaange spill, 20+ sesonger.

Deilig med all statistikken.

Det irriterer meg noe veldig at jeg ikke kan fortsette spill startet med 2006 versjonen, SI burde absolutt laget en en 'gamefile converter' eller noe!

For se etterhvert om jeg kjøper, har fortsatt noen mål igjen med spillet jeg spiller nå (LSK til seier i CL f.eks). Dessuten liker jeg å vente til de første par patchene er gitt ut...

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...